Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av llaika
Vill bara dela med mig av dagens positiva kommentarer:
Här i sthlm får man åka gratis på bussarna med barnvagn (vet inte hur det är på andra ställen?) o har tyckt att det är lite surt att jag måste betala när jag bär Lo... Men så i dag klev vi på en buss där busschaffören sa "vad har du där, är det en bebis? Då får du åka gratis, det är ju som en vagn". Sen när jag kom ner i tunnelbanan stod där en stationsvärd som var en man som jag tror var av afrikansk härkomst. Han berättade att han fortfarande mindes hur mysigt det var när hans mamma bar honom på ryggen när han var liten o hur bra han trodde det var för barn att bli burna.
Mysigt!
Av A_Vigortsson
Vad härligt att höra :vågen: Önskar det var mer så här ibland ;) Men ska inte klaga för mycket, har frågat ett antal främmande människor om de kan hjälpa till att få på mössan på lilleman när han sitter på min rygg :rodna:
Användarens profilbild
Av Asia
:loving:
Användarens profilbild
Av mandisg
En busschaufför, en busschaufför, det är en man med glatt humör! :tumup:
Användarens profilbild
Av llaika
idacathrine skrev:Vad mysigt! :)

Jag fick höra av en busschafför när jag bar Hedda 'vad synd att du inte har vagnen med dig, då hade du fått åka gratis'...
Usch vad tråkigt!
Användarens profilbild
Av Blackbabe
Jättesnällt av chauffören, men blir det kontroll så åker du tyvärr dit, för det är ditt ansvar att ha en giltig biljett även om du blir påsläppt utan att behöva betala.
Användarens profilbild
Av June
:loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?