Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thowida skrev:och jag bor nära universitetet :lol:
Var bor du? Jag bor på Mjellerumsgården, men har som sagt bil. Fast jag hittar ju typ ingenstans :roll: JAg slutar kl 18 så sen kan jag höra av mig. Som bonus kan ju sägas att jag har ER selen med mig att klämma på i utbyte :lol: Men den är lite för stor för att han ska kunna sitta i den någon längre stund.
thowida skrev:
CrazyMagpie skrev:Verkar som lkpg är stället där det är luuugnt att åka till även om man lyckats glömma bärdonen hemma... 8) :vågen:
:app:

Precis så :roll:
Jag kände när jag kom på att den låg kvar hemma att det nog inte var någon katastrof :lol:
Av sjaltokan
kvarnvik skrev:
thowida skrev:och jag bor nära universitetet :lol:
Var bor du? Jag bor på Mjellerumsgården, men har som sagt bil. Fast jag hittar ju typ ingenstans :roll: JAg slutar kl 18 så sen kan jag höra av mig. Som bonus kan ju sägas att jag har ER selen med mig att klämma på i utbyte :lol: Men den är lite för stor för att han ska kunna sitta i den någon längre stund.
Det är inte svårt att hitta hit. :lol:
Ring så guidar jag dig om du inte hittar
kvarnvik skrev:SB :heart: Sjal är nu hämtad hos thowida, barnet är provsjalat och imorgon hoppas jag kunna konstruera mönster med bebis på ryggen :lol:
Och nu kapar jag tråden med en fråga; Konstruera mönster?
Vad går du på för kurs?
rithelo skrev:
kvarnvik skrev:SB :heart: Sjal är nu hämtad hos thowida, barnet är provsjalat och imorgon hoppas jag kunna konstruera mönster med bebis på ryggen :lol:
Vad går du på för kurs?
Jag läser till textilslöjdslärare på distans. vi har ca tre träffar på ca 4dagar/termin när vi är här och får lära oss nya saker, sen får vi åka hem och göra en massa saker på egen hand och så redovisar vi det nästa gång vi kommer hit.
Denna kurs är bara för lärarstudenter men det finns textilkurser för andra också.
kvarnvik skrev:
rithelo skrev:
Vad går du på för kurs?
Jag läser till textilslöjdslärare på distans. vi har ca tre träffar på ca 4dagar/termin när vi är här och får lära oss nya saker, sen får vi åka hem och göra en massa saker på egen hand och så redovisar vi det nästa gång vi kommer hit.
Denna kurs är bara för lärarstudenter men det finns textilkurser för andra också.
Oooh, vad skoj!!
Om jag ska byta karriär nån gång så undrar jag om det inte ska bli till slöjdlärare...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?