- ons mar 02, 2011 21:38
Jag sitter och suktar efter en girasolregnbåge och skulle vilja se dem på "vanliga" foton, alltså inte butiksfoton, är det någon som har? 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
solängel skrev:CM:SjalMin ständige följeslagare som tyvärr inte riktigt går så där jättebra ihop med medveten konsumtion, ett hus i behov av kontinuelig renovering och en inkomst som kommer från csn...?
CrazyMagpie skrev:solängel skrev:CM:SjalMin ständige följeslagare som tyvärr inte riktigt går så där jättebra ihop med medveten konsumtion, ett hus i behov av kontinuelig renovering och en inkomst som kommer från csn...?
(men vem försöker jag lura eg. Jag har ju för tusan en köpesannons ute redan...)
CrazyMagpie skrev:solängel skrev:CM:SjalMin ständige följeslagare som tyvärr inte riktigt går så där jättebra ihop med medveten konsumtion, ett hus i behov av kontinuelig renovering och en inkomst som kommer från csn...?
(men vem försöker jag lura eg. Jag har ju för tusan en köpesannons ute redan...)
MariaKB skrev:Symphuo:Åhå, så man kan ha båda!
Amitola:
kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränderKanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall?
CrazyMagpie skrev:Tack för den bilden...kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränderKanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall?![]()
ellla skrev:CrazyMagpie skrev:Tack för den bilden...kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränderKanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall?![]()
Jag behövde ingen ny sjal innan den....
Jinxan skrev:Inte jag heller!ellla skrev:CrazyMagpie skrev:Tack för den bilden...kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränderKanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall?![]()
Jag behövde ingen ny sjal innan den....och jag bär knappt längre
CrazyMagpie skrev:JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de vävarna plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blirkvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränderKanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall?![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?