Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Jag sitter och suktar efter en girasolregnbåge och skulle vilja se dem på "vanliga" foton, alltså inte butiksfoton, är det någon som har? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag har en symphuo som jag köpta här från sb den är riktigt fint. jag ska försöka fota imorgon vill du ha bärbilder eller bara från sjalen?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
solängel skrev:CM:Sjal :twisted: ? :wink:
Min ständige följeslagare som tyvärr inte riktigt går så där jättebra ihop med medveten konsumtion, ett hus i behov av kontinuelig renovering och en inkomst som kommer från csn... :roll:

(men vem försöker jag lura eg. Jag har ju för tusan en köpesannons ute redan... :Hahaa: )
Användarens profilbild
Av solängel
CrazyMagpie skrev:
Min ständige följeslagare som tyvärr inte riktigt går så där jättebra ihop med medveten konsumtion, ett hus i behov av kontinuelig renovering och en inkomst som kommer från csn... :roll:

(men vem försöker jag lura eg. Jag har ju för tusan en köpesannons ute redan... :Hahaa: )
:fnissa:
Användarens profilbild
Av tweed
CrazyMagpie skrev:

:fnissa:
Användarens profilbild
Av tweed
MariaKB skrev:Symphuo:
Bild

Amitola:
Bild
Åhå, så man kan ha båda! :shock: 8)
Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränder :love:
Användarens profilbild
Av ellla
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränder :love:
Kanske en amitola med lila inslag skulle vara sjalen för dig i så fall? 8)

Bild
Tack för den bilden...
Jag behövde ingen ny sjal innan den....
Av Jinxan
ellla skrev:
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Egentligen är nog Symphuo mer mina färger, men jag tycker att amitola är så häftig med sina många smala ränder :love:

Bild
Tack för den bilden...
:iagree: och jag bär knappt längre :Hahaa:
Användarens profilbild
Av ellla
Jinxan skrev:
ellla skrev:
CrazyMagpie skrev:

Bild
Tack för den bilden...
:iagree: och jag bär knappt längre :Hahaa:
Inte jag heller!
Förutom katterna när vi ska till veterinären...

Kan man skaffa en bebis för att man vill ha en ny sjal?
Det är inte PK va?
Användarens profilbild
Av tweed
CrazyMagpie skrev:

Bild
JAg har sett den där bilden, men jag fastnade inte riktigt för den lila. Men de ska få in en ny sändning inom två veckor med alla de vävarna plus ett par till, bla svart, så jag får väl avvakta och se vad det blir :D

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?