Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av herilane
Jag såg just nu att Connectan läggs ner och funderar på att köpa en Connecta Integra medan chansen finns. Väljer och velar mellan Carnival och Ironwork. (Båda kan ses t.ex. på SaSaSlings.)
Carnival-tyget är väl samma som för Becon gissar jag. Hur ser tyget ut på nära håll? Är det tryckt mönster hela vägen - vissa delar ser nästan ut som brodyr på bild? Kan någon lägga upp en närbild?
Rosa är vanligtvis inte riktigt min grej men Carnival ser faktiskt himla fint ut på bild måste jag säga.
Användarens profilbild
Av Aspasia
Närbild på min Beco Carnival:
Bild

Det är tryckt i tyget, ingen brodyr. Jag gillar inte heller rosa, men tillsammans med det bruna så blir det skitsnyggt! Helt klart snyggare än Ironwork om du frågar mig :tumup:.
Av herilane
Aspasia skrev:Närbild på min Beco Carnival:
...

Det är tryckt i tyget, ingen brodyr. Jag gillar inte heller rosa, men tillsammans med det bruna så blir det skitsnyggt! Helt klart snyggare än Ironwork om du frågar mig :tumup:.
Tack för bilden! Snyggt tyg som sagt.

Ironwork är med som alternativ för att den är pappavänligare, åtminstone med pappan vi har här i hemmet.
Användarens profilbild
Av milimani
Annars kan man ju alltid köpa tyget och sy själv. Jag köpte tyget från USA och sydde en egen mei tai. Blev inte dyrt. Tror att tyget kostade knappt en hundring för en yard. Och jag betalade ingen tull.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?