Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
Min stork kommer nog aldrig att flytta vidare, den är så himla mjuk och mysig och helt underbar att knyta... Dock skulle den kanske få ge sig för en annan stork om jag hittar en som är ännu finare ;) Min sino kommer nog få stanna kvar här med även om barnen är för stora för den. Den kommer få ligga här och vänta på att bära en ny bebis...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Min didy lena. Kortsjal som tjänstgjort som ryggsjal, höftkryssjal, snuttefilt, mörkläggning i vagnen, picnicfilt, badlakan mm. :lol: Den är så mjuk och gosig att den knyter sig själv. :loving: Den får stanna.
Ingen. Alla sjalar är sålda. Fast jag blir ibland lite nostalgisk när jag tänker på Norrskenet jag hade som var vår första vävda sjal.
Min broderade Beco däremot, den kommer jag kanske att spara även när bärperioden är över.
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Knyttet & K skrev:Ingen. Alla sjalar är sålda. Fast jag blir ibland lite nostalgisk när jag tänker på Norrskenet jag hade som var vår första vävda sjal.
Min broderade Beco däremot, den kommer jag kanske att spara även när bärperioden är över.
:shock:
Användarens profilbild
Av millla
Jag är rätt osentimental när det gäller prylar överhuvudtaget men jag har haft ett par sjalar som jag aldrig trott jag skulle göra mig av med. Men dom har ändå flyttat när något mer intressant dykt upp. Just nu är det min Indio Kisel som aaaldrig ska flytta men jag vet hur det är, vifta med något snyggt, skönt och spännande framför ögonen på mig så åker väl Indion ut. :lol:
Användarens profilbild
Av Mårbacka
millla skrev:Jag är rätt osentimental när det gäller prylar överhuvudtaget men jag har haft ett par sjalar som jag aldrig trott jag skulle göra mig av med. Men dom har ändå flyttat när något mer intressant dykt upp. Just nu är det min Indio Kisel som aaaldrig ska flytta men jag vet hur det är, vifta med något snyggt, skönt och spännande framför ögonen på mig så åker väl Indion ut. :lol:
:lol: Och jag har lätt att slänga/sälja det mesta utom sjalar....
Av joannaoj
Jag känner inte särskilt starkt för enskilda föremål, men ändå är jag lite av en hoarder. Helst slänger jag inget alls, men går det att sälja är det däremot inget problem. Jag kommer således att spara alla bärverktyg jag inte får sålt till ett pris som passar mig.

Vid närmare eftertanke... Jag tror nog ändå att Zara Terracotta kommer att paketeras ner i någon låda och sparas. Den är perfekt längd (4,7 + jättemycket till) både för min och mannens respektive favoriknytningar, det är den sjal vi använt mest av alla, och den är fin. Dessutom tror jag att den inte kommer att tillverkas mer.
Användarens profilbild
Av Kristina
Min Inka.. Första vävda jag köpte, mjuk och ingosad (den är inte ens mindre mjuk nytvättad), perfekt längd och helt fantastiskt lättknuten.

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?