Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av KaIi
Jag har en redig inflammation i ryggen, har haft i två månader nu och nu är det kört.
Jag kan inte sjala Livia mer.
I och för sig så vill Livia ofta vara på golvet och krypa eller gå längst med soffan, hon visar tydligt att hon vill ner, med hela sin knubbiga bebiskropp.
Det känns ändå ok, men jag hade hoppats att slippa ha henne i vagnen.
Hon är ok med det också men hon älskade sjalen, och jag älskade att sjala henne.
Inflammationen sitter i hela ryggen ( för att en rödhårig idiot väntade för länge att gå till vitrocken ), men främst i skuldror och axlar.

Jag vill gärna hänga här på sb ändå, fast jag inte kan sjala längre, det är väl ok?
Användarens profilbild
Av Ida
Så klart! Vad trist för er, hoppas det blir bättre snart!
:heart:
Användarens profilbild
Av emelie
Vad jobbigt det låter, hoppas du kommer tillrätta med inflammationen så den går över och du blir bra igen

På SB får man alltid vara, så klart :heart:
Jag har inte burit på säkert två år...
Jo, det har jag, jag har uppvisningsburit en liten liten en som jag köpte en trikåsjal till. :loving:
Användarens profilbild
Av KaIi
Tack för era ord, det känns bra. :D
Livia väger ju ganska mycket en bit över 9 kilo.
Grannens lilla knodd kan jag dock stoppa i sjalen utan problem. Första gången var när han var 2 veckor. :loving:
Han åkte även på att ECeas. :lol:

Det är nog mer att jag hade förväntningar på att kunna sjala länge trots taskig rygg men det är som det är.
Med Voltaren och sjukgympa så fixar det sig, tar lite tid bara.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Usch för ont i ryggen! Hoppas det blir bättre pronto.

Klart du ska stanna här! Finns ju massor med användare som inte sjalar öht.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?