Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Jason skrev:Man använder den som ringsjal men istället för ring så knyter man en knut.
:iagree: Finns säkert nån beskrivning nånstans. Jag använde min Bärabarn Peppar så väldigt mycket innan jag tappade bort den.
Jag har burit så som de andra beskriver, ffa mycket i mammagummans och min mammas ryggknytningar + att jag haft den färdigknuten och burit "japansk". Jag har även ibland burit i ryggsäck med knuten direkt under rumpan (istället för att korsa under rumpan/barnens ben och fästa sjaländrna fram)med vår korta wellen.

Jag kommer dock inte exakt ihåg hur lång den är, den kan nog vara ngt längre än 2,5m och ryggsäck med knuten under rumpan är en knytning som bara funkar med vissar sjalar och vissa barn och inget jag skulle testa som första knytning, men när man får till den så är den rätt smidig och smart! :tumup:
Användarens profilbild
Av Moson
Jag gör en löpknut på och bär som en ringsjal på rygg, höft eller mage.
Jag har knutit på ryggen med ett kryss för barnet och då bara runt axlarna på mig :hmm: Det var ju bra förklarat :lol:
Knuten fram vid ena axeln
Edit Hittade beskrivningen jag knöt efter på Youtube :tumup:
http://www.youtube.com/watch?v=mhsn--Hd ... re=related
Användarens profilbild
Av Moson
zero.sara skrev:Jag har knutit på ryggen med ett kryss för barnet och då bara runt axlarna på mig :hmm: Det var ju bra förklarat :lol:
Knuten fram vid ena axeln
Edit Hittade beskrivningen jag knöt efter på Youtube :tumup:
http://www.youtube.com/watch?v=mhsn--Hd ... re=related
Den måste jag testa :)
Användarens profilbild
Av Edith
mammagumman skrev:Knuten kan man ha på ryggen om man inte vill att den ska skava på nyckelbenet. Man kan också bära i en påse på ryggen över ena axeln.

Denna tror jag är 2,75. Men det får du fråga Dinmamma om 8)
Bild
:loving: :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?