Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av maya
Funderar på att låna en ergo att ta med på semstern till min 17kilos(4 år :) ) eftersom det kan bli en del gående och nån vagn har vi inte längre. Tror ni det funkar? Eller ska jag ta fram gamla Mtn för säkerhets skull? Eller är det på tok för tungt att bara tänka på?
Användarens profilbild
Av Elflin
Viktrekomendationen för en Ergo är väl max 18kg (även om jag tror att de klarar en hel del mer vikt än så!) Om det är för tungt att bära är nog upp till dig... Jag började bära min son när han var 5 år och då vägde han nästan 15kg, sen bar jag honom och Lillasyster ihop när han vägde 16-17kg och hon 5-7kg så att bära så tungt går, men det sliter på fötterna och knäna...
Användarens profilbild
Av Fine
Vi bar mycket när vi var på semester för ett tag sen. Vår Hektor väger iofs lite minde än ditt barn (15 kg). Viktmässigt är det inga problem alls. Däremot gillar han Manducan bättre, för Ergon är tight vid benen, tycker han. Citat "Manducan är mer för stora killar. Som jag". :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?