Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nikita87
Någon som har beställt därifrån? Hur lång tid tog det innan ni fick varan?
Väntar spänt på min Manduca :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag tror jag köpt några sjalar o selar därifrån och det har gått otroligt snabbt, nästan direkt har jag för mig!
Användarens profilbild
Av Siania
Jag köpte min allra första sjal därifrån och fick den dagen efter beställning. Mycket snabbt med andra ord. :tumup:
Användarens profilbild
Av Annika E
De har semesterstängt de 2 sista veckorna i juli, så om de inte skickat den än så kommer den kanske i början av augusti...
Av Nikita87
Okej jag hoppas verkligen den har gått iväg innan..Ska på semester och BEHÖVER den verkligen :?
Beställde i fredags så det är väl gränsfall då
Användarens profilbild
Av Annika E
Nikita87 skrev:Okej jag hoppas verkligen den har gått iväg innan..Ska på semester och BEHÖVER den verkligen :?
Beställde i fredags så det är väl gränsfall då
Jag tänkte beställa en men mailade och frågade först för jag ville veta att den skulle komma innan vi far på semester på fredag... Så då bidde det ingen beställning..
Av Nikita87
Nu har den kommit iallafall!Ska hämta den i eftermiddag.. Nästa gång ska jag kolla bättre hade helt missat sommmarstängningen men som tur var så blev det inga problem iallafall! Tänk att man kan bli så beroende av en sak haha
Användarens profilbild
Av Annika E
Nikita87 skrev:Nu har den kommit iallafall!Ska hämta den i eftermiddag.. Nästa gång ska jag kolla bättre hade helt missat sommmarstängningen men som tur var så blev det inga problem iallafall! Tänk att man kan bli så beroende av en sak haha
Härligt! :vågen:
Av Nikita87
Nu är jag lycklig eller ja hela familjen egentligen...Lillebror sover efter 2 minuter i nya Manducan.. Mamma får tid med storasyster och pappa... Mamma slipper vara stressad :vågen: :vågen: :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika E
Åh, perfekt! :app: :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?