Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu är jag så förbannad att jag kokar!!
Här har jag väntat på min jäkla 'Oh snap' sele i 2 veckor idag kommer avin och vi åker och hämtar på stört och betalar tull och så har sopprötterna skickat fel!!!
:hopmad: :evil: :siishah: :purskis: :gaah: :kort:

De har skickat en vanlig babyhawk. Ingen sele. en mei tai.
Inte ens i toddler storlek.

Behöver jag säga att det står 'Oh Snap' på specifikationen som medföljer och att det är vad jag betalat för..? :roll:

Edit:
Uppdaterar rubriken och skriver mer i tråden..
Senast redigerad av Ullegulle den tis jun 29, 2010 02:09, redigerad totalt 1 gånger.
Droppen skrev::siishah:

förstår dig, jag skulle vara GAAALEN! :hopmad:
Jo, det är lite tur för min familj att jag nyss börjat med antidepressiva igen.. :roll:
Annars skulle de nog båda vara döva av avgrundsvrålet som skulle rungar i bilen när jag slet upp paketet och ser att det är.... Fel.
Nu blev det bara ett: Neeeeeeej..... och en :(
Nu fick jag svar på mitt mail där jag skrev att jag förväntar mig kompensation för tullavgiften, fri frakt på den rätta selen samt att de ska skicka den omgående.
De skickar den först när jag skickat tillbaka MT:n, Tullavgiften får jag kräva tillbaka själv och frakten nämner de inte över huvudtaget.
Så himla irriterad!!!
Svarade och frågade hur de har tänkt kompensera mig för den tid och pengar jag lägger ut.
:roll:
Jag får inget svar på mitt mail och kärringen svarar inte i telefon heller (ringde alltså i gårkväll, inte nu, jag vet att det är typ 9 timmars tidsskillnad.. ;) )
De vill alltså att jag skickar tillbaka den (lär ta en vecka) och sen ska de skicka en ny (lär ta 2 veckor.)
Jag blir galen.
1600:- har denna Babyhawk i nuläget kostat mig.
De BÖR ersätta mig för mellanskillnaden mellan OhSnap och Babyhawk är, alltså 60 USD.
Men det känns lite som om hon "blundar" för problemet.
Usch, kan jag bara säga.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?