Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken sjal ska jag köpa?

Didy Indio bomull/lin
7
26%
Didy Indio natur (bara bomull)
Inga röster
0%
Nino röd
8
30%
Wellen röd
6
22%
Stork Anna
1
4%
Lägg pengarna på pocketblöjor istället!
5
19%
Användarens profilbild
Av Eld77
#150275
Nu har jag sålt två sjalar och har helt plötsligt en massa pix att lägga på en ny. Frågan är bara vilken. :)
Jag är jättesugen på en Didy indio, men Nino röd är också fin. Liksom Stork Anna, Wellen röd och en hel massa andra sjalar. Eller ska jag kanske köpa pockets för pengarna? Vad tycker ni?
Användarens profilbild
Av tinkerbell
#150290
Jag röstar på Didy Indio bomull/lin! :D

Fast pockets är ju också bra att ha...
Pocket-djävulen har mig i sitt våld just nu. :twisted:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#150293
Nino röd, för jag älskar min Nino, den är sååå gosig.
Användarens profilbild
Av April
#150294
Tror nog att du klarar dig med den lilla bärgarderob som du har ;-) Röstar för pockets! :-D

Lite nyfiken... har du sålt din Beina?

Kram
Av Aelia
#150299
April skrev:Tror nog att du klarar dig med den lilla bärgarderob som du har ;-) Röstar för pockets! :-D

Lite nyfiken... har du sålt din Beina?

Kram
Den bor hemma hos mig nu :app:

Och så röstade jag på nino
Användarens profilbild
Av MrsR
#150518
Jag tycker indion bomull/lin! :D
Vilken sjal har du mer sålt....*tänker*....aha amazonasen?!

Jag vill också ha fler sjalar......och fler pockets....... :twisted: -biten :D
Användarens profilbild
Av Gurli
#150831
Eld77 skrev:Nu har jag sålt två sjalar och har helt plötsligt en massa pix att lägga på en ny. Frågan är bara vilken. :)
Jag är jättesugen på en Didy indio, men Nino röd är också fin. Liksom Stork Anna, Wellen röd och en hel massa andra sjalar. Eller ska jag kanske köpa pockets för pengarna? Vad tycker ni?
Är inte så inne i tygblöjevärlden, så när jag läste i ett tidigare inlägg om pocket, så trodde jag att det var tal om pocketböcker och blev väldigt förbryllad :hmm:

Men nu förstår jag lite bättre :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
#150845
Jag röstade på Wellen röd för jag tycker den verkar så vacker med det röda och cerisa.

Blöjor måste man väl ha ändå så det kanske är medräknat i budgeten på ett annat sätt än sjalar? Med det menar jag att jag inte riktigt förstår glädjen i att köpa nya blöjor men att jag däremot blivit biten ordentligt av sjal :twisted: och alltså till fullo förstår lyckan av att köpa en ny sjal
Användarens profilbild
Av Aurian
#150922
Jag röstar på wellen! Den ser så underbar ut på alla bilder jag sett :love:
Användarens profilbild
Av mian
#150925
Röstar på Nino röd som du senare tröttnar på, säljer till mig och köper pocketblöjor för pengarna :lol:
Användarens profilbild
Av Eld77
#150930
Haha, det är inte lätt att välja! Nu har jag börjat fundera på hur jag ska kunna köpa två sjalar och fler blöjor. :)
mian skrev:Röstar på Nino röd som du senare tröttnar på, säljer till mig och köper pocketblöjor för pengarna :lol:
Det låter som att du har en plan där! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Anso
#151076
Jag röstar på en Nino Röd (2:a var Wellen röd). :D
Användarens profilbild
Av zandrama
#151549
Jag tror du behöver en bomull/lin. Fast jag var ju sugen på att trycka på pocketsarna... :roll:
Användarens profilbild
Av nennie81
#151566
Röstade på nino röd. Min nino är superskön fast kanske inte världens roligaste färg (sand/kakhi/beige eller vad den nu heter....) Men som sagt superskön!!!! :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?