Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Miramar
Hittade just en annons på en BabyBjörn.
Säljarens beskrivande ord: Pålitlig och trygg att använda till skillnad från bärsjalar som man själv knyter. :Hahaa: :hmm: :whut:
Användarens profilbild
Av Eulalia
Miramar skrev:Hittade just en annons på en BabyBjörn.
Säljarens beskrivande ord: Pålitlig och trygg att använda till skillnad från bärsjalar som man själv knyter. :Hahaa: :hmm: :whut:
:rofl:
Av Sofie
Jamen, det förstår ni väl själva att små barn gärna sipprar igenom tre lager stadigt sjaltyg, som i omslutet tex. Det säger väl sig självt! :this:
Sofie skrev:Jamen, det förstår ni väl själva att små barn gärna sipprar igenom tre lager stadigt sjaltyg, som i omslutet tex. Det säger väl sig självt! :this:
Ja! Fysikens lagar är orubbliga.
Jag har en bekant som barn sina barn i baby björn och hela tiden var orolig för att knapparna skulle gå sönder och bäbisen ramla ut. Han hade nog varit mycket tryggare med en bärsjal.
Användarens profilbild
Av emelie
:Hahaa:

fast jag tror ifs att många avstår sjal just för att de inte litar på att de ska kunna knyta säkert nog. :(
Användarens profilbild
Av visslan
emelie skrev::Hahaa:

fast jag tror ifs att många avstår sjal just för att de inte litar på att de ska kunna knyta säkert nog. :(
Det är nog för att de tror att man bara virar in barnet lite i sjalen och så "bär" man det. De har förmodligen inte satt sig in i hur en korrekt knytning ser ut.
Användarens profilbild
Av emelie
visslan skrev:

Det är nog för att de tror att man bara virar in barnet lite i sjalen och så "bär" man det. De har förmodligen inte satt sig in i hur en korrekt knytning ser ut.
Nä, men det är ju så krångligt... :|
Användarens profilbild
Av visslan
emelie skrev:
visslan skrev:

Nä, men det är ju så krångligt... :|
Jo, det är sant. Man måste ju läsa flera poäng på universitet för att ens få lov att ta i en sjal. Sedan väntar många, långa år av träning på en ensam bergstopp i Nepal innan man är mogen för det så kallade omslutna krysset. Det är ju väldigt få som överhuvudtaget kommer fram till det slutliga upphöjda stadiet av att faktiskt bära barnet i sjalen.

Användarens profilbild
Av Hallon
Min kollega frågade om jag inte ville låna hennes BBActive istället, när jag var på jobbet och flashade min fina, röda, glänsande och supermjuka Natibaby Bamboo. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av carro83
Hallon skrev:Min kollega frågade om jag inte ville låna hennes BBActive istället, när jag var på jobbet och flashade min fina, röda, glänsande och supermjuka Natibaby Bamboo. :Hahaa:

Du svarade väl ändå att du självklart vill låna den!?? :fnissa:
Användarens profilbild
Av Miramar
visslan skrev:Jo, det är sant. Man måste ju läsa flera poäng på universitet för att ens få lov att ta i en sjal. Sedan väntar många, långa år av träning på en ensam bergstopp i Nepal innan man är mogen för det så kallade omslutna krysset. Det är ju väldigt få som överhuvudtaget kommer fram till det slutliga upphöjda stadiet av att faktiskt bära barnet i sjalen.

Hallon skrev:Min kollega frågade om jag inte ville låna hennes BBActive istället, när jag var på jobbet och flashade min fina, röda, glänsande och supermjuka Natibaby Bamboo. :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?