Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lenaskeå
Jag har 2 st selar från Hongkong som jag nog inte kommer att använda.. Tänkte därför se om det finns intresse av att låna en? En sele som får gå runt till behövande med taskig ekonomi.. Det enda jag vill är att veta var selen befinner sig & ha tillbaka den då ingen vill ha den längre, även om det kan dröja några år eller att den går sönder.

Frakten får den som lånar stå för. Det är ingen "fin-sele" så fläckar & liknande är inga problem! Skulle bara vara kul att se dess resa!

Vad tror ni? En dålig ide eller? :roll:
Användarens profilbild
Av carro83
Tycker idén är skitbra! :tumup: Har för mig att någon gjort samma sak fast med sjal!?!? :hmm:
Användarens profilbild
Av emelie
carro83 skrev:Tycker idén är skitbra! :tumup: Har för mig att någon gjort samma sak fast med sjal!?!? :hmm:
ja, det ska finnas en "styrkesjal" eller liknande, en rebozo skänkt av mexanemma.

Idén är jättebra! :heart:
Användarens profilbild
Av carro83
Maddemoa skrev::heart:
Jag skulle nog låta en liten bok eller något följa med så den som lånar skriver något litet innan den skickas vidare.
:tumup: :iagree:
Av sjaltokan
carro83 skrev:Tycker idén är skitbra! :tumup: Har för mig att någon gjort samma sak fast med sjal!?!? :hmm:
:rodna:
Det finns mer en än sjal ute av samma anledning. 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?