Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
ha överseende med pekfingervalsens felskrivningar och stora nbokstäver osv... bebis sover på armen :lol:

Vad jag bara lite snabbt vill fråga är när ni lät er spädis börja sitta med fötterna utanför sjalen?
Kommer inte själv ihåg hur jag gjorde med lillpalten nämligen.
Jag tycker att det är lättare att få den rätta böjen på ryggen när fötterna kan vara utaför, så då går det ju snabbare att knyta å så...
Användarens profilbild
Av rithelo
Men då kanske jag drar ut dem redan nu då!
Varför säger man att de ska ha fötterna innanför egentligen?
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag brukar bara ha fötterna innanför om det behövs för värmens skull. :)
Användarens profilbild
Av sussry
Haft fötterna inne bara första månaden, medans A resp. E legat i vagga, sedan var det bara att pilla ut dem för att slippa protester.
Av joannaoj
Av någon anledning fick jag för mig att 6 veckor var tidpunkten då fötterna skulle ut - vet inte varifrån jag fått den informationen/inbillningen. Så vid den tiden började prova lite försiktigt, men det tog nog några dagar innan jag kunde ha henne så någon längre tid. Det kan i.o.f.s. bero på att det plötsligt kändes som en helt ny knytning (för mig). På bvc brukar de säga till oss att ungen nog klagar om det är något som är tokigt, men jag vet inte jag...
Användarens profilbild
Av rithelo
Jag har också inbillat mig att det finns nån tidpunkt då man "ska" ta ut dem, men sen inte hittat vart jag tror mig ha sett den infon, så det är därför jag frågar er.
Joannaoj, vi kanske har läst samma mystiska häfte? :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?