Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sumire
Jag vet att jag en gång läste en tråd här på SB om att nya Manduca-modeller var betydligt bättre än äldre. Nu kan jag inte hitta den när jag söker. Är det någon som vet något om detta?

Jag har en Manduca som jag köpte på Tradera för ett år sedan. Jag fick ingen uppgift om hur gammal den var, men det var absolut inte senaste modellen. Den har funkat helt okej, men den hade kunnat vara mer avlastande. Jag skulle kanske kunna förbättra inställningarna på den, men jag vet inte riktigt hur.

Är det någon idé att köpa en ny Manduca? Eller vill någon rekommendera något annat till ett barn på 17 månader och drygt 12 kg? Jag blev lite intresserad av Patapum toddler, men så läste jag att den skulle vara krånglig.
Användarens profilbild
Av sumire
corona skrev:Jag skulle välja Manduca framför en Patapum Toddler.
För att jag tycker att den är bekvämare och lättare att använda.
Tack! Nu har jag läst på lite mer om Patapum Toddler - är det extraremmen som gör den svårare att använda, tycker du? Det där med vad som är bekvämt verkar ju (tyvärr?) variera mellan olika personer. Mitt problem med Manducan är att för mycket tyngd hamnar på axlarna, tror jag. Vissa verkar ha det problemet med Patapumen, andra inte. Det kanske handlar om kroppsform.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?