Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asia
:vågen:

på inga sätt den perekta knytningen men jag gör det iaf! :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Wow, bravo! Vilken sjal och vilken knytning? Jag har inte fått till det riktigt än.
Användarens profilbild
Av Asia
trikåsjalen. han ligger i vagga inne i krysset och smokingbältet är nerdraget under krysset, om du nu fattar :lol:
Användarens profilbild
Av MuuM
Asia skrev:trikåsjalen. han ligger i vagga inne i krysset och smokingbältet är nerdraget under krysset, om du nu fattar :lol:
:tumup: fattar! Ska testa nån gång! Hur stor är han nu? M spränger strax femkilos-strecket. Går det att ha dem i vagga då fortfarande?
Användarens profilbild
Av Asia
MuuM skrev:
Asia skrev:trikåsjalen. han ligger i vagga inne i krysset och smokingbältet är nerdraget under krysset, om du nu fattar :lol:
:tumup: fattar! Ska testa nån gång! Hur stor är han nu? M spränger strax femkilos-strecket. Går det att ha dem i vagga då fortfarande?
jag vet inte riktigt, men en 4,5 kanske? :hmm:
Av lex
Grattis! :vågen:

Vill bara varna.. Har ni sett tråden Varning för bärselar? Om faran om bäbisen hamnar med sin kind ner mot sitt bröst. De riskerar att kvävas.

"This happens when babies are poorly positioned in all types of products: car seats, baby chairs & yes, baby carriers. When babies chins are touching their chests, their airway is compressed."

Vill verkligen inte misspeppa! :( Eller oroa. Bara att våra barn ska vara säkra! :heart:
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Din mamma skrev:Meeeen det har väl ingenstans varnats för vävda sjalar, trikåsjalar eller att amma i sjal? Jag förstår inte kopplingen? :hmm:
kopplingen är väl att de kan ligga likadant i vagga eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av Din mamma
Emma_oh skrev:
Din mamma skrev:Meeeen det har väl ingenstans varnats för vävda sjalar, trikåsjalar eller att amma i sjal? Jag förstår inte kopplingen? :hmm:
Okej, så från och med nu kommer någon dysterkvist komma in och säga din bebis kan dööööö så fort ligga i vagga nämns? Det verkar drygt.
Användarens profilbild
Av Emma_oh
Din mamma skrev:
Emma_oh skrev:
Okej, så från och med nu kommer någon dysterkvist komma in och säga din bebis kan dööööö så fort ligga i vagga nämns? Det verkar drygt.
det håller jag med om

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?