Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
*blundar* Jag bär sällan i sjal, jag bär sällan alls
Användarens profilbild
Av zero.sara
sjalgalen skrev:ÅH NEEEJ, varför! Varför! Varför! gick jag in där!!!!!! Nu måste jag ju nästan ju...... NEJ, Jag.ska.inte.köpa.ny.sjal.

Vill ha geckon! Den jag har är underbar och har gett mersmak - man måste väl ha flera färgsättningar va? För att matcha overaller till barnen och så :loving:
Klart man kan ha det. Hoppas det blir lite sålt så är det motiverat eller hur :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
sjalgalen skrev:ÅH NEEEJ, varför! Varför! Varför! gick jag in där!!!!!! Nu måste jag ju nästan ju...... NEJ, Jag.ska.inte.köpa.ny.sjal.

Vill ha geckon! Den jag har är underbar och har gett mersmak - man måste väl ha flera färgsättningar va? För att matcha overaller till barnen och så :loving:
Klart man kan ha det. Hoppas det blir lite sålt så är det motiverat eller hur :wink:
Vad gör ni i denhär tråden???????????? Schas med er nu!!!!
Användarens profilbild
Av zingo
sjalgalen skrev:Zero.sara: Javisst är det helt klart motiverat med en gecko till, den var ju himmelskt vacker!

Zingo: Schas? Vad var det för ett konstigt ord, kan man äta det? Vi är ju bara här och.... eh..... hmm...... tittar lite :floet2:
Jag vet hur det brukar sluta när ni två tittar lite :lol: . .. ... .... . .. ... .... :loving: det är ju därför jag har provat så många olika sjalar!
Användarens profilbild
Av zero.sara
zingo skrev:
sjalgalen skrev:Zero.sara: Javisst är det helt klart motiverat med en gecko till, den var ju himmelskt vacker!

Zingo: Schas? Vad var det för ett konstigt ord, kan man äta det? Vi är ju bara här och.... eh..... hmm...... tittar lite :floet2:
Jag vet hur det brukar sluta när ni två tittar lite :lol: . .. ... .... . .. ... .... :loving: det är ju därför jag har provat så många olika sjalar!
Nu förstår jag inte vad du menar :floet2: :hyklare:
Användarens profilbild
Av zero.sara
sjalgalen skrev:Äsch då, nu förstår jag ingenting, är vi på något sätt köpglada? Är det vad du säger, så där rakt ut i etern :oops:

Nja, inte så mycket, bara lite jue :whut:
Nej nej vi är bara ähum väldigt glada i sjalar :mrgreen: :Hahaa:
Och ja det var geckon jag kollade på också 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
är det ens meningen att det ska gå att beställa? error, error hit och dit. :twisted:

:gaah:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Droppen skrev:är det ens meningen att det ska gå att beställa? error, error hit och dit. :twisted:

Jag har inte ens försökt så jag vet inte. Men det går bra att maila henne, hon är trevlig 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
mari_tres skrev:
Droppen skrev:är det ens meningen att det ska gå att beställa? error, error hit och dit. :twisted:

Jag har inte ens försökt så jag vet inte. Men det går bra att maila henne, hon är trevlig 8)
mailade igår. :) men är ju rädd att nån ska hinna före ju. :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?