Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
...när det gäller antal & pris på bärdon?

Träffade en kompis igår som, liksom jag, inte redovisar allt för mannen.... Jag tror inte att min sambo skulle förstå mitt intresse, han är inte så intresserad heller så han har ingen koll på vad som kommer & går :tumup: :roll:
Av JoJsMamma
Självklart. Jag gillar inte tanken på att inte vara ärlig när det gäller det ekonomiska.
Användarens profilbild
Av elinbar
Haha, satt just och funderade på om min sambo skulle märka om jag köpte tre nya sjalar på en gång! Han bär glatt i sjal och sele men tycker det räcker med de vi har... Men han gör själv likadant när det gäller styrketräningsprodukter så jag har inte dåligt samvete!
Användarens profilbild
Av Ida
Vi har ju gemensam ekonomi, så jag skulle inte köpa något dyrt utan att komma överens först, eller åtminstone informera om att jag ska köpa något, så han kan protestera eller komma med andra önskemål.

Jag kan inte hålla saker hemliga för sambon, det är omöjligt för mig. Ibland har jag tänkt att jag ska låta bli att berätta något, för att jag skämts för det (t ex en fortkörningsbot :oops: ) men sen är det stört omöjligt att hålla tyst :lol:
Användarens profilbild
Av sarisen
jag är ärlig med hur mycket jag köper sjalar (och kläder) för, och han är ärlig med hur mycket han spenderar på sin helikopter-hobby.
Användarens profilbild
Av Ida
sarisen skrev:jag är ärlig med hur mycket jag köper sjalar (och kläder) för, och han är ärlig med hur mycket han spenderar på sin helikopter-hobby.
OT: Åhh, helikoptrar :gaah: Min sambo driver eget företag där de planerar att använda modellhelikoptrar att flygfilma med. Därför måste de ju köpa en massa helikoptrar i olika modeller och storlekar för att öva med = allt går på företaget. Det är ju bra för vår ekonomi men jag blir tooooookig på surrande helikoptrar som trasslar in sig i håret. Han har inte hunnit flyga så mycket på senare tid, så jag hade glömt bort dem. Nu minns jag... :lol:
Användarens profilbild
Av Alven
NJa... om han frågar så svarar jag ärligt förstås, men oftast märker han inte ens att jag har en ny sjal... :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Skulle han fråga så skulle jag svara, men han är inte så intresserad :fnissa:

Och ang att få hem tre stycken sjalar samtidigt... det hände faktiskt här förra veckan och han sade ingenting om det... jo förresten, han sade att "den där (Natibaby Japan) var ju snygg" :lol: så han märkte väl att den var ny iallafall.
Av Lenaskeå
Alven skrev:NJa... om han frågar så svarar jag ärligt förstås, men oftast märker han inte ens att jag har en ny sjal... :lol:

Samma här! :lol:
Av sjaltokan
Ja jag är ärlig, han ser vilka sjalar som är nya :heart:

Jag har ingen hemlig gömma utan jag visar alla sjalar jag köper, men så säljer jag en hel del också. Däremot är han ointresserad av hur mycket de kostat eller hur mycket vår totala sjalsamling är värd.
Användarens profilbild
Av sacha42
thowida skrev:Ja jag är ärlig, han ser vilka sjalar som är nya :heart:

Jag har ingen hemlig gömma utan jag visar alla sjalar jag köper, men så säljer jag en hel del också. Däremot är han ointresserad av hur mycket de kostat eller hur mycket vår totala sjalsamling är värd.
samma här! Men han har koll på att de flesta sjalar kostar oftast över 500:-
Användarens profilbild
Av brisea
Ja, jag är ärlig. Då har jag iofs bara 3 sjalar och 1 sele inköpta utspritt på de senaste 5 åren 8)
Av corona
JoJsMamma skrev:Självklart. Jag gillar inte tanken på att inte vara ärlig när det gäller det ekonomiska.
:iagree:
Användarens profilbild
Av sarisen
IdaB79 skrev:
sarisen skrev:jag är ärlig med hur mycket jag köper sjalar (och kläder) för, och han är ärlig med hur mycket han spenderar på sin helikopter-hobby.
OT: Åhh, helikoptrar :gaah: Min sambo driver eget företag där de planerar att använda modellhelikoptrar att flygfilma med. Därför måste de ju köpa en massa helikoptrar i olika modeller och storlekar för att öva med = allt går på företaget. Det är ju bra för vår ekonomi men jag blir tooooookig på surrande helikoptrar som trasslar in sig i håret. Han har inte hunnit flyga så mycket på senare tid, så jag hade glömt bort dem. Nu minns jag... :lol:
haha jag känner igen det. min man vill helst ha ett eget hobbyrum bara för helikoptrarna. jag tror nästan han tycker det är roligare att mecka ihop dem, än att flyga :fnissa: dessutom hänger han på ett helikopterforum och det är ju bara sååå kul att retas tillbaks om att han är med i en "sån där sekt" :Hahaa:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?