Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej, jag har en Patapum som jag trivs med väldigt bra, men eftersom storebror på 2 år också vill bli buren en hel del nu behöver jag ett sele med högre rygg. Vi bor i Märsta och vore sååå glada om det finns nån som har lust att låta oss testa nån utav dessa selar!
Mvh Victoria
Va gulligt av dig! Om jag får napp kommer det synas här i tråden, annars är jag jätte glad om du orkar förbi hit, ända från Örebro(?)
Vet nämligen att det finns ett par Manducas här i krokarna, men ser de ju såklart inte nu när jag vill! :roll:
Tack!
va gulliga ni är! Men det börjar nog luta åt att köpa beg, prova och ev sälja vidare.. Allt för att undvika en buss-pendeltåg-tunnelbana-utflyktsdag med båda barnen! :roll: Fast det är väl ingen egentlig brådska, förhoppningsvis dyker det upp nåt i krokarna!
Bambi skrev:jag kan nog fixa min patapum (som du kanske kan få köpa också om du vill) till dig. Jag har det lite jobbigt just nu. Men tror att jag kan skicka den nästa vecka. Måste leta fram den och det känns just nu lite övermäktigt :roll:

ffa intresserad? har du nåt du vill byta med? Något i sjalväg kanske?
Hej! På frågan om byte, så har jag bara en sjal, en ljus turkos gås, o den vill jag inte göra mig av med nu.
Men om du känner att du inte riktigt orkar engagera dig och leta fram, posta iväg osv, så behöver du inte tänka på det nu! :) Tycker du är snäll som ens funderat på att skicka över bara sådär, för mig att prova!
Kanske slänger jag ut en köpes annons om Toddler istället, verkar inte som om det är så många som har den överhuvudtaget, inte jämfört med Manduca iaf! Sen vill jag försöka hålla mig ifrån svart, har alldeles för mycket svart i min garderob!
Krya på dig, eller vad man nu ska säga.. Hoppas det vänder snart :ljus:
noranora skrev:Jag bor i Märsta o har en manduca du kan få prova ett tag (den används inte just nu).
Hej! åh det vore jätte snällt! Så jag kan knalla runt ordentligt med både stor och liten i, och riktigt känna! :)
Var bor du? Vi kanske kan mötas upp nån dag framöver då.. är du ledig på dagarna eller ska vi ta nån helg? Det är ingen vidare brådska, så säg till när du har möjlighet. Tack!
Lenaskeå skrev:Jag tycker att ergo är den bästa selen att bära lite större barn i. Nu får jag inte bära sonen så du kan få låna ergon ett tag om du vill? Det är en ergo organic, svart m färgglada blommor..
Hej! Jaha, fast Ergon ser inte så hög ut i ryggen, det var just höjden jag var ute efter. Min 2-åring sitter inte still utan slänger sig hur som helst så jag nästan tippar om han inte har nog med stöd! :lol:
Patapum funkar väldigt bra för mig, men i Manduca kan man ju välja låg eller hög rygg beroende vem som ska åka, det är det som lockar! Men jag tackar så mycket för erbjudandet! :)
Victoria P. skrev:
Lenaskeå skrev:Jag tycker att ergo är den bästa selen att bära lite större barn i. Nu får jag inte bära sonen så du kan få låna ergon ett tag om du vill? Det är en ergo organic, svart m färgglada blommor..
Hej! Jaha, fast Ergon ser inte så hög ut i ryggen, det var just höjden jag var ute efter. Min 2-åring sitter inte still utan slänger sig hur som helst så jag nästan tippar om han inte har nog med stöd! :lol:
Patapum funkar väldigt bra för mig, men i Manduca kan man ju välja låg eller hög rygg beroende vem som ska åka, det är det som lockar! Men jag tackar så mycket för erbjudandet! :)
Har en manduca du kan få låna om du vill.. :)
Lenaskeå skrev:Har en manduca du kan få låna om du vill.. :)
åh! :) Det vore ju nåt! Men jag kanske väntar på noras om jag kommer undan fraktkostnad då :wink: Kan jag höra av mig till dig om det inte blir av för någon anledning..? så får vi se då om den fortfarande är "ledig".
Tack!

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?