Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
då vi fortfarande låg i sängen i morse. Var lite nyvaken så jag uppfattade inte var han ringde ifrån, men han frågade iallafall om jag var hemma om en halvtimme, för han hade ett paket åt mig :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Apelsin skrev:Låter trevligt, annars hade jag mest blivit rädd om en Glenn ringde.
:fnissa: fast jag råkar ju veta att jag har betsällt sånt som levereras direkt till dörren :wink:

Han kom iallafall och ringde på med ett paket under armen, och på paketet stod det didymos... :floet2:
Användarens profilbild
Av katha
Jag ser heller ingen bild?! :hmm: :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag kan ta en bild på en tom kartong, eller på en full tvättmaskin om ni vill :lol:
Av Blossom
Men.... man måste ju ta bild innan man skickar in den i tvättmaskinen! :notworking:
Vi är ju nyfikna förstår du väl!
Av eamane
mari_tres skrev:Jag kan ta en bild på en tom kartong, eller på en full tvättmaskin om ni vill :lol:
Kort på Glenn med paket skulle det ju vara ;)
Användarens profilbild
Av Annika E
Åhå! Skoj! Är det den pistagegröna med ull månntro? Eller den med snöflingor?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tyvärr ingen bild på Glenn (fast det hade ju inte varit helt fel visserligen :mums: ) men nu har jag däremot bildbevis på leveransen :wink:

Bild
(gissa vem som inte sovit en hel natt på över ett halvår?)

Den är både tunn och mjuk och jag älskar den redan :loving:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?