Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
Av sambon ska jag få en sjal, till bebin som kommer i maj. Det är stort!

dels att jag ska få den av sambon som tycker det är aplöjligt att bära barn i en bit tyg. och dels för att det troligen blir sista barnet.

Jag känner att jag vill ha en fiiin fiiiin sommar sjal, men jag vet inte om jag ska välja att få en trikå till bebis tiden eller om jag ska välja en vävd som jag kan ha längre tid. Jag har inte frågat vad den får kosta men jag gissar på runt 500.

vilken ska jag välja??
Användarens profilbild
Av verre
Innana skrev:En stadig trikå tycker jag, som du kan ha länge men som är mysig från början :D Bali?

jag hittar den inte. bara som vävd. Länk? eller bild?
Av Lenaskeå
verre skrev:
Innana skrev:En stadig trikå tycker jag, som du kan ha länge men som är mysig från början :D Bali?

jag hittar den inte. bara som vävd. Länk? eller bild?
Titta på edenbaby.se Dom har WBS. Jag kan oxå rekommendera den om du ska ha en trikå, den är stadig, snygg & supermysig! Lång användningstid!
Användarens profilbild
Av Droppen
thowida skrev:jag har förstått när jag läst att lovley duds också är ganska lång användningstid på?
njaee säger jag eftersom den ju är trikåsjalssmal.

tycker wbs eller mam eco är bättre alternativ då de är breda. :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag gillade WBS, men tyckte tvärtemot de andra här att den kändes obekväm efter att barnet blev ca 4 månader... :hide:

Jag skulle nog hellre rekommendera en gauze-sjal. Bra avlastning och sval sommarsjal! Jag tycker att Wrapsody Bali Breeze har snygga, men du kanske inte gillade dem heller? själv har jag en snygg Alice till salu :lol:
Användarens profilbild
Av verre
det har inte blivigt någon ännu.. jag hittar inte någon som jag tycker är SÅÅÅÅ fin...

jag väntar lite tilll och ser om det kommer några nya när det närmar sig april. Men jag är nog inne på en grön med några blommor på..

jag funderar på att sy/köpa en vit och färga den grön/köpa en grön och sedan trycka/måla egen blomster äng på den.. men jag vet inte..

Fast få en av sambon också då så klart..
Av linamh
Be-Linda skrev:Jag gillade WBS, men tyckte tvärtemot de andra här att den kändes obekväm efter att barnet blev ca 4 månader... :hide:
Det beror nog lite på hur stort barn man har och om man är trikåsjalsmänniska (det är jag). Fram till 5 månader åtminstone använde jag WBS:en med "trikåsjalsknytning", och tycker fortfarande vid 1 år att det var den trevligaste sjaltiden.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?