Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

droppen inställer sig! :mrgreen:

tyvärr har jag rätt dåligt minne så om det var knytinstr. med har jag ingen aning om. skriv och fråga!

mina kom rätt snabbt, på ca en vecka men då hade jag turen att de gled förbi utan att behöva tulla för dem. :tumup:

lycka till!
Jag beställde i lördags och har alltså ännu inte fått mitt paket, men i ordern så stod det att det ingick en DVD med instruktioner.

Svårt att välja sjal var det i alla fall. Det fanns så många underbara att jag tror att jag måste ha en till. Ska bara invänta min första beställning för att se hur kvaliteten är.
sirisirius skrev:
Ejede skrev:
sirisirius skrev:jag köpte en från en återförsäljare i sverige och då fick man en dvd med instruktioner med.
Vilken återförsäljare vad det? :mitvit:
från http://bybeon.jetshop.se/
Vilka priser! :shock: Jag beställde för 335:- inkl porto från USA. Även om jag åker på tullavgift så blir det mycket billigare...
Ejede skrev:
Kajsabajsa skrev:En liten uppdatering:

Jag beställde alltså i lördags och nu när jag kollade mejlen så hade den skickats igår :siishah:

Det kallar jag service!
Tack för info, :tumup: då borde mitt paket hinna hem innan julafton om jag gör en beställning ganska snart! :app:
Kajsabajsa skrev:Svårt att välja sjal var det i alla fall.
:iagree: Om jag ska göra en beställning åt mig själv oxå så velar jag mellan tre stycken. Bild

Och jag som inte ens gillar trikåsjalar. :whut:
Blev det någon beställning? *Nyfiken*

Min har inte kommit än men jag har goda förhoppningar om att den kommer nästa vecka. Annika Es gick ju supersnabbt och inte fastnade den i tullen heller :vågen:
Ni som beställt från USA, hur lång tid tog det att få era paket?

Mitt skulle ha skickats den 7/12 och har ännu inte kommit fram. Jag mejlade Lovey Duds igår och frågade om de visste vad som hänt men har ännu inte fått svar. Det är ju jul och så men tio dagar känns ändå för långt tycker jag. Enl posten så tar ett brev TILL usa 4-6 dagar på sig och andra vägen borde ju gå lika fort. *Otålig som sjutton*
Kajsabajsa skrev:Ni som beställt från USA, hur lång tid tog det att få era paket?

Mitt skulle ha skickats den 7/12 och har ännu inte kommit fram. Jag mejlade Lovey Duds igår och frågade om de visste vad som hänt men har ännu inte fått svar. Det är ju jul och så men tio dagar känns ändå för långt tycker jag. Enl posten så tar ett brev TILL usa 4-6 dagar på sig och andra vägen borde ju gå lika fort. *Otålig som sjutton*
För mig tog det precis en vecka, men det kan ju vara julruschen som saktar ner en del. Eller så har det fastnat i tullen.... :|
Kajsabajsa skrev:Åh, jag hoppas verkligen inte att det fastnat i tullen :( .
Fast jag tror inte det för jag fick ett "tracking nr" hos US postservices och där står det att sändaren skickat information om att paketet är på väg att postas men att det ännu inte postats. Hoppas hon på Lovey Dus svarar på mejlet snart.
Precis så stod det på US postservices för mig, hela tiden! Även samma dag jag fick paketet i brevlådan. Så det är nog skickat.
Annika E skrev:
Fast jag tror inte det för jag fick ett "tracking nr" hos US postservices och där står det att sändaren skickat information om att paketet är på väg att postas men att det ännu inte postats. Hoppas hon på Lovey Dus svarar på mejlet snart.
Precis så stod det på US postservices för mig, hela tiden! Även samma dag jag fick paketet i brevlådan. Så det är nog skickat.
Kolla trackingnumret på www.posten.se Jag får en del leveranser från just USA och då kan man alltid se dem på Postens hemsida så snart de passerat svenska tullen. Det är i och för sig företagspaket för min del, men jag gissar de privata paketen går att spåra på samma sätt.
Scharlott skrev:
Annika E skrev:
Kolla trackingnumret på http://www.posten.se Jag får en del leveranser från just USA och då kan man alltid se dem på Postens hemsida så snart de passerat svenska tullen. Det är i och för sig företagspaket för min del, men jag gissar de privata paketen går att spåra på samma sätt.
Tack för tipset! Har kollat nu men hittade inget. Antagligen har den väl fastnat i tullen då :(

Bara att vänta och se.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?