Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Ja, jag är ju ingen sjalmänniska men den här sjalen har verkligen förtrollat mig. Jag älskar verkligen färgerna :love:
Jag har ingen aning om hur den är jämfört med andra sjalar och det är därför jag frågar er experter följande:

Är Girasols sjalar rent generellt "bra" eller "dåliga"?
Jag tänkte mig en 5,2 meters, är den för lång för en nybörjare eller är det lättare med en lång?
Jag hade nog fler saker att fråga men jag är för trött för att komma på dem nu.

Ja, jag har säkert inte ens tänkt på något man bör tänka på när man funderar över vilken sjal man ska köpa. Så, upplys mig är ni snälla!
Senast redigerad av Indah den ons jul 15, 2009 11:04, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Jolin
Jag har en grön girasol men det är sambon som använder den mest. Den är helt underbart mjuk och gosig, jag tycker dock att den känns som mycket tyg på mig. Den är 5,2 och jag får ganska långa svansar men den känns bredare än mina didysar. Jag är ganska liten dock, stl 34/36, för sambon är det favvo sjalen.

Symphuo är verkligen vacker!!!
Av Jinxan
Den är jättevacker. :love: :love:

Vilken sjal du gillar bäst? Ingen aning men hittils har jag inte hittat några "fel" med min girasol. Möjligen lite tjock :hmm: Men tunnare än hoppe i alla fall :D
Användarens profilbild
Av Indah
JinxLinda skrev:Den är jättevacker. :love: :love:

Vilken sjal du gillar bäst? Ingen aning men hittils har jag inte hittat några "fel" med min girasol. Möjligen lite tjock :hmm: Men tunnare än hoppe i alla fall :D
Jag har ingen erfarenhet alls av sjalar. Jag provade någon gång när äldsta var jätteliten men föll inte för det just då och nu kör jag selar för hela slanten. Så jag är sjaloskuld!
legenden29 skrev:Men den här görs ju som en exklusiv upplaga så den blir nog inte så lätt att få tag på, antar jag....
Jag har fått tag på en så vill jag bara ha den så är den min :vågen:
Användarens profilbild
Av Indah
LillGrodan skrev:Jag har en grön girasol men det är sambon som använder den mest. Den är helt underbart mjuk och gosig, jag tycker dock att den känns som mycket tyg på mig. Den är 5,2 och jag får ganska långa svansar men den känns bredare än mina didysar. Jag är ganska liten dock, stl 34/36, för sambon är det favvo sjalen.

Symphuo är verkligen vacker!!!
Ursäkta jag inte tackade dig för ditt svar, så TACK :D . Jag är större än dig så det kommer nog inte bli lika långa svansar på mig. Jag har typ strl 44.
Användarens profilbild
Av Indah
JinxLinda skrev:Om du nu mot all förmodan skulle avsky sjalen så kan du ju alltid tänka på mig :bryn: :hello: ;)
Det ska jag göra :tumup:

Men vad tror ni om andrahandsvärdet på den här sjalen? Är det en sjal man skulle kunna få tillbaka pengarna på eller kommer man att gå back om jag inser att jag är till 100% en selmänniska?
Av IEDN
Indah skrev:
JinxLinda skrev:Om du nu mot all förmodan skulle avsky sjalen så kan du ju alltid tänka på mig :bryn: :hello: ;)

Men vad tror ni om andrahandsvärdet på den här sjalen? Är det en sjal man skulle kunna få tillbaka pengarna på eller kommer man att gå back om jag inser att jag är till 100% en selmänniska?

Skulle du ångra dig är jag inte ovillig att köpa den för samma summa så du får pengarna tillbaka :loving:
Användarens profilbild
Av Indah
IED skrev:
Indah skrev:

Skulle du ångra dig är jag inte ovillig att köpa den för samma summa så du får pengarna tillbaka :loving:
LillGrodan skrev:Den tror jag du får sålt utan problem 8)
Åh, det låter ju bra. Det är riktigt bra att veta :tumup:
Användarens profilbild
Av Indah
legenden29 skrev:Är det en 5,2a du beställt?
Jag har inte beställt en men jag har reserverat en så nu väntar de på mitt svar. Jag fick mailet idag så jag får nog inte vänta för länge med besked.
Men det är en 5,2 jag har reserverat.
Användarens profilbild
Av Indah
hörnsten skrev:Köööp! :love:
:lol:
Jag måste först bli av med min Manduca i så fall. Den används inte utan jag har köpt den till min sambo OM han behöver bära någon gång. Han är dock inte så lättövertalad att använda selen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?