- tor jul 02, 2009 16:13
Jag har funderat och funderat på hur jag ska kunna få med mig lilla L nu i värmen. Vagn är inte alltid så praktiskt direkt.
Idag fick jag för mig att leta upp min ringsjal i ganska tunt linne. Lilla L satt superbra i den och tyckte att det var jättespännande. Och jag kom på att svansen var jättebra att fästa upp kring hennes ben så att de blev skyddade av solen. Svalt och luftigt.
Voila! En buren, solskyddad, inte alltför varm, glad baby!
(Och glad storebror som kunde få hjälp att cykla)
Till på köpet verkar det här med ringsjal mognat för mig också sedan sist, för jag lyckades få till det superbekvämt på en gång, utan minsta krångel.
Hurra!
Idag fick jag för mig att leta upp min ringsjal i ganska tunt linne. Lilla L satt superbra i den och tyckte att det var jättespännande. Och jag kom på att svansen var jättebra att fästa upp kring hennes ben så att de blev skyddade av solen. Svalt och luftigt.
Voila! En buren, solskyddad, inte alltför varm, glad baby!
(Och glad storebror som kunde få hjälp att cykla)
Till på köpet verkar det här med ringsjal mognat för mig också sedan sist, för jag lyckades få till det superbekvämt på en gång, utan minsta krångel.
Hurra!

Senast redigerad av Signatur den tor jul 02, 2009 22:20, redigerad totalt 1 gånger.