Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad är det för några bärinstruktioner du söker?
Jag har haft tråkigt på nätterna och suttit och skrivit ner massa youtube klipp på knytningar i brist på sysselsättning :lol: så om det är något särskilt du söker så säg till så kan jag iaf hjälpa dig med det.
Av Hell Cat
IED skrev:Vad är det för några bärinstruktioner du söker?
Jag har haft tråkigt på nätterna och suttit och skrivit ner massa youtube klipp på knytningar i brist på sysselsättning :lol: så om det är något särskilt du söker så säg till så kan jag iaf hjälpa dig med det.
Alltså de på youtube är ju jättebra men jag behöver stillbilder så jag kan stå och stirra och fundera precis så länge som jag behöver, vilket är ganska länge :oops: :lol:
JennyB73 skrev:
IED skrev:Vad är det för några bärinstruktioner du söker?
Alltså de på youtube är ju jättebra men jag behöver stillbilder så jag kan stå och stirra och fundera precis så länge som jag behöver, vilket är ganska länge :oops: :lol:
:lol: Ja alla har vi våra knep på att få dessa knytningar att fungerar och det är tur att vi är olika....men vänta lite ska kolla en sak :hmm: ... jo nu kom jag på det :tumup: www.wrapababy.com och www.wrapyourbaby.com har stillbilder som man kan stirra på om det kan vara någon hjälp så länge? :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?