Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lundie
Idag i affären hade jag sonen på ryggen i Manducan. Jag träffade en bekant som fick en liten flicka för 3 veckor sedan. Hon blev mycket intresserad av Manducan och frågade en massa saker. Hon undrade var hon kunde köpa en och jag sa att hon skulle gå in på SJALBARN, där finns allt hon behöver veta om allt. Får se om det blir en ny medlem av henne...
Användarens profilbild
Av rithelo
:vågen:
Och jag hade en kund för ca ett halvår sen som väntade barn. Jag vet inte hur det kom sig, men jag lyckades i alla fall få in samtalet på sjalar.
Och jag är alltid noga med att göra det som helt apropå ingenting för att inte verka mässande. Typ att, "
ja, man får ju vanka en hel del med skrikande barn den första tiden, alt. ja, jag fick ju ha honom vid bröstet hela den första tiden, MEN! det gick ju så bra tack vare att jag hade sjalen, :mrgreen: då blev det inte så jobbigt att bära, alt, då kunde jag amma medans jag gick omkring/gick på stan. Och jag bär ju fortfarande nu när han snart är två, annars orkar man ju aaaldrig bära en sån tung klump mer än kortare stunder, och du vet ju hur det kan bli med trotsålder och allt....
Det brukar få folk att inse hur smart det är med sjal! :mrgreen:
Plus att jag faktiskt skrev på en liten lapp åt henne sjalbarns webbadress.
Nu för nån vecka sen så kom hon åter och hade nu fått bebis och hade med sig en påse som hon ville visa upp och berätta hur allt hade gått osv. Då visar det sig att tack vare sjalbarns annonser hade bestämt sig för att köpa en minimundus trikå och ville bara att jag skulle känna och kontrollera så att allt var ok och få lite input i hur hon skulle göra och så. :o
Jag blev så paff, för innerst inne hade jag nog inte väntat mig att hon skulle ta allt på allvar och till och med be mig - lilla mig - om råd.

Så nu går hon förhoppningsvis och sjalar :app:
och hon lär titta in här också med jämna mellanrum

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?