Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sagis
Har aldrig provat höftkryss tidigare. Varför vet jag inte :hmm: Men nu provade jag och det är ju helt underbart! :vågen: Jag går ju ändå och bär på henne på höften hela tiden. Hon är jättenöjd och kan vifta på benen och armarna. Kvällen är räddad! :app: :tumup:
Användarens profilbild
Av vimla
Jag gillar också höftkryss! :tumup: cInte lika krångligt, svettigt och tidskrävande som ryggknyt och man får ändå bra avlastning, och barnet får vara med och se vad man gör.
Användarens profilbild
Av Chalottentotten
Höftkryss är favoriten här :D Enkelt och lätt att få till och snabbt att ta i och ur, och inte tungt att bära i heller. Bar en timmes promenad (ofrivilligt) utan att få ont i axeln!
Enda kruxet är att jag skulle behöva en kortare sjal :lol:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
sagis skrev:Har aldrig provat höftkryss tidigare. Varför vet jag inte :hmm: Men nu provade jag och det är ju helt underbart! :vågen: Jag går ju ändå och bär på henne på höften hela tiden. Hon är jättenöjd och kan vifta på benen och armarna. Kvällen är räddad! :app: :tumup:

En liten bild kanske? :mrgreen: :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sagis
Be-Linda skrev:
sagis skrev:Har aldrig provat höftkryss tidigare. Varför vet jag inte :hmm: Men nu provade jag och det är ju helt underbart! :vågen: Jag går ju ändå och bär på henne på höften hela tiden. Hon är jättenöjd och kan vifta på benen och armarna. Kvällen är räddad! :app: :tumup:

En liten bild kanske? :mrgreen: :roll: :mrgreen:
:shock: Bild? För sent! :mrgreen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?