Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av grusa
Hej!

Jag fick mitt fjärde barn för fyra månader sedan, men har aldrig burit någon av dem i sjal. Har ingen aning om vad jag ska välja?!? Verkar vara en djungel av alternativ och valmöjligheter...

Vad passar för en fyramånaders bebis och vad ska man välja om man vill köpa begagnat och billigt? Kan iof lägga på lite på priset för att få ngt bra, men i och med att jag inte vet hur det kommer att funka för mig, så vill jag inte lägga ut för mycket förrän jag vet att jag gillar det....

Tack på förhand för hjälp!!
Av Maria Segedi
En tunnare sjal eftersom det är sommar med avsmalnade ändar så den är mer lättknuten kanske?

Finns Gauze, Hopediz och Amazonas t ex. Amazonas ligger väl lägst i pris tillsammans med gauzen. Finns det ingen sjalträff du kan gå på? Det är ju det ALLRA bästa :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
Jag håller med ovanstående talare.
Vart bor du?
Jag skulle nog rekommendera en Wrapsody Bali Stretch eller Wrapsody Bali Breeze, bägge tunna och sköna och lättknutna. Stretch är en stadig trikå medans Breeze är en tunn,tunn, vävd sjal.
Användarens profilbild
Av katha
grusa skrev:Ok, ja lite tunnare kan ju vara smart nu när det blir sommar! Jag bor i Storvreta utanför Uppsala...
Du har många i Stockholmområdet som sjalar. Om jag vore du skulle jag gå in på sjalbarnsträffar och kolla om dom inte ska ha träff snart. Där kan du få klämma, känna och prova olika slags sjalar och selar, dessutom kan du få smarta tips och råd av erfarna rävar! :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?