Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Väntar två och funderar över vilken den bästa tvillingsjalen kan vara. Någon som har tips? Antar att det inte blir mycket bära på två samtidigt, men vill testa. Trikå är väl det bästa till en början. Vilken är bäst där tro, en stadigare eller går det med tunnare också? Har en tricot-slen men är nyfiken på sinon eftersom den är svalare. Funderar dock över om den blir för ostadig till två...

Andra tips på hur man bär två spädbarn?
Användarens profilbild
Av Keke
Jag bar båda i sino i början och det gick jättebra :loving: sedan hade jag MamEco och har provat Tricot Slen, gillar alla tre men sinon är nog favoriten :heart:
Användarens profilbild
Av jag71
Bar båda två en hel del innan jag blev sjuk. Bar i sino och baby bundler (den bredare varianten). När de var runt ett år bar jag helst i tjocka hoppis, gamla modellen. Easycare fungarar också att bära båda i. Sen har jag burit i två sjalar på ryggen. Kolla in babyheavens knytinfo där finns bilder på sinon och på antiguan och hoppisen.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
dora skrev:jag har köpt en sino till mina kommande och så kollar jag in olika knytningar på http://www.thebabywearer.com/ om man går in på forumet och sen på babywearing basics/wearing more than one. visst ska det bli spännande! :loving:
Det ska bli så oerhört spännande! :loving:
Du lär få nytta av bärandet när du får under den varma årstiden. :D Iofs tror jag jag får det också, även om jag säkert blir mest inne ett tag. Praktiskt när man vill gosa och behöver armarna till den större här hemma.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?