Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amani
Jo som rubriken säger, finns det några bärdon ni ägt/provat som ni inte alls kommit överens med? Eller kanske era barn ogillat nåt? Varför ?
Ja förutom BB då :wink: :Hahaa:

Själv:
*Gåsen som var min första vävda sjalen skar in i magen på mig, den var för tunn.....obehagligt!
*BB-sling ringsjal, det var nåt med vikningen som inte kändes så bekvämt :hmm:
*Dottern skruvar på sig i angelpacken (men jag tror att den är för hög i ryggdelen för henne än sålänge....får testa en igen när hon blir större)
Användarens profilbild
Av Tootz
Beco Butterfly II.. Den och jag kom inte alls överens :( Den skar in överallt tycker jag och jag fick jätteont i ryggen av att bära i den...
Användarens profilbild
Av mörten
Jag fick verkligen inte becon (beco butterfly I) att funka, ont i ryggen och ont i nacken och tungt.
Fast jag gillade den ändå på nåt vis eftersom den var så fin :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har aldrig kommit överrens med selar.
Har provat de flesta tror jag.
Ergo OG är den enda jag någonsin gillat och kommit överrens med.

Alla andra har jag hittat antingen ett eller fler fel på så de har aldrig passat mig.
Antingen skär de in på axeln, eller under armen, eller i sidan, eller midjebältet är fel, eller... eller...
Användarens profilbild
Av mammahappy
Amazonas Brazil.
Den var här och vände. PÅ tok för tjock och klumpig sjal för min smak.
Sen gillade jag inte patapum så mycket heller då jag tyckte det skar in i armhålorna på mig.
Användarens profilbild
Av Ester
får skavsår i armhålorna av ergo - oavsett modell

sen har jag som aldrig fått till nåt köp av de där riktigt fina indio-sjalarna - tycker de jag har haft här hemma har varit tjocka och klumpiga...men fina
Användarens profilbild
Av Ezder
Har provat en Babyhawk meitai utan att bli direkt förtjust. Har också provat ett par beco (4th gen tror jag) utan att komma överens med dem.
Av sjaltokan
De flesta selar används helst inte här, angelpacken är den enda som får stanna.

Sjalar?
Tunna Hoppen, som att knyta på sig ett lakan.. :rodna:
Tjocka Hoppen med ficka, har dock en äldre med sydd mittmarkering som jag älskar
Storken (leo rouge) fick också flytta kvickt.
Tunnare trikåsjalar (mam eco bl.a.)
Ringsjalar i alla varianter, jag klarar inte av snedbelastningen och den far bara upp och skär in i halsen om man lyfter på den armen där sjalen sitter.
Bärpåse likaså
Användarens profilbild
Av mian
Å rätt mycket, men sämst tyckte jag om Babyhawk MT:n och Didymos sjalarna med sina eländiga fållar :evil:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?