Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag har ett svårt val.. jag har fått beslutsångest. :roll:
Jag har inte fått nåt napp på min köpesannons om en indio så det får bli en ny då.
Men vad ska jag välja? Jag vill att ni kommer med synpunkter och vilken indio ni skulle välja.
Jag står och väljer mellan Scilla eller Primula.. Några andra idéer?
Jag gillar scilla (på bilderna) för att den verkar rosaaktig och lila, men har nu hört att den är röd med mer blåa inslag.. jag hatar blått.. :(
Jag suckar när jag ser primulan för jag gillar guldet.. den verkar ju fullkomligt glittra och glimma.. :) Men då har jag ju redan zara curry och då har jag ju plötsligt 2 rödaaktiga sjalar, det vill jag inte ha (kanske byta bort zaran?).
Jag kollar en del på denna sida, men nu varnar jag för dregelskador på tagentbordet!: http://www.mein-kleiderschrank.de/index ... y&catid=68
Användarens profilbild
Av katha
Vilken färg använde du då? Jag antar att det "guld gula" i sjalen måste vara guld? Den är ju jättevacker! :love:
Så du håller på primulan då? :D
Kanske scilla blir för i kall i färgen, för jag upplever den lite kall eller?! :hmm:
Av sjaltokan
jag tycker det är snyggt med klara kontraster jag färgade ju en sjal så den blev samma färgställning som scilla röd/lila och den känns mer som en vintersjal..

Inte bästa bilden de lila är mer varmt i verkligheten
Bild
Användarens profilbild
Av katha
Jag har kollat bilder av scilla och pratat med en tjej som fått en scilla och det lila går visst åt det blå hållet...jag är ju tyvärr ingen blå person..
Av sjaltokan
katha skrev:Jag har kollat bilder av scilla och pratat med en tjej som fått en scilla och det lila går visst åt det blå hållet...jag är ju tyvärr ingen blå person..
Sicken tur då behövde du ju inte välja.. :app:
Användarens profilbild
Av katha
Ni tycker jag gör rätt i att ta primulan? Det är så svårt att välja sjal, man ska ju passa i den och så är det ju en dyr sak..
Jag är själv en brunett med bruna ögon så en kall färg kanske inte är ett så bra val, men guld och rött är väl varma färger?
Bara jag inte frestas av andra sjalar innan jag tryckt på köpknappen...
Men frågan är vart man ska beställa från? Didymos.de har inte strl 7 i primula frågan är om det finns andra som har... Någon som vet? :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?