- ons apr 08, 2009 12:29
Skulle vilja veta hur jag bäst bär två barn. Yngsta är drygt fem månader och bärs i en vävd sjal på magen än så länge. Kan tilläga att jag precis börjat med vävd för att jag tyckte att hon vuxit ur trikåsjalen. Älsta är snart två år och bärs mest i Ergo av maken. Så när jag är själv får hon antingen gå eller åka i vagnen, men jag tycker det börjar bli jobbigt med vagnen och skulle vilja börja bära tvååringen också. Går det och ska jag pröva med Ergon först eller ska jag leta efter en nya sjal? Och var gör jag av blöjor, mat och extrakläder som jag måste ha med mig? Jag har en Addpocket med mobil, plånbok m.m. och där får inte plats så mycket mer. Jag har också en magväska till ergon som går att sätta på Addpocket (jag har prövat) men inte heller det utrymmet räcker till båda barnen.
Två tjejer födda 07 & 08. Burit i MaM, Didymos, Zara, Ergo, Beco Butterfly, BB-Tai, Manduca, Boba, Aldoria Bambu Soft, Calin Blue Gauze. En kille, född 2013, bärs i Earthy Rainbow, Norwegian Alba Wool, Ellevill Paisley Linen Ink & Tula Eiko Quilt.