Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Vi åker snart till England och stannar två veckor. Jag vill helst ta med hela sjal/selegarderoben men det går ju inte :roll:

Vi har en bebis (4 mån) att bära och en 3-åring (105 cm, 18 kg) som säkert behöver åka ibland när vi går långt.
Vilken sele bär man bäst en 3-åring i, Manduca, Ergo eller Beco Butterfly?
Behöver jag mer än en sjal till lilla G? Vill helst ha 2 med...zaran och lollipopen
Kanske borde jag ta en sele till henne också/istället för bärande på flygplatserna?

:help:

Lyxproblem, jag vet 8)
Manduca till treåringen iallfall. En eller två sjalar till lillan kvittar väl om du har plats. :tumup: Tycker jag iallafall. Men om du bara tar med en så kan du spilla nåt så att du måste tvätta sjalen, för då måste du ju köpa en ny i england. :vågen:
Isanna skrev:Manduca till treåringen iallfall. En eller två sjalar till lillan kvittar väl om du har plats. :tumup: Tycker jag iallafall. Men om du bara tar med en så kan du spilla nåt så att du måste tvätta sjalen, för då måste du ju köpa en ny i england. :vågen:
Köpa ny, att jag inte tänkt på det 8)

Har försökt få maken att prova selarna med N i eftersom han kommer att få bära. Manducan är väl högst i ryggen i alla fall. Men Becon tål (enligt instruktion) mest vikt. Fast den känns så trång och smal...
Kanske Manducan ändå av selarna - jag tänker att den är lite enklare att ställa om, ifall du vill kunna bära både din lilla och din stora i den.

Jag tror jag hade tagit med en trikåsjal till minsta, tänker att det är så mysigt att sova i. Och så Zara för den är så fin (och tar inte så mkt plats i packningen) och är man borta i 2 veckor kan man vilja variera sig lite :D
Jemmah skrev:Vi har en bebis (4 mån) att bära
:shock: :siishah: Nänä, vems bebis har du nu lånat då för din är minsann bara nyfödd, så det så!
Jag hade tagit med Manducan för den funkar bra till både 3 åringen och babyn och sedan zaran, mysig och gosig till bebben och avlastar skönt om man bär länge :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?