Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av noranora
Jag vet inte vad jag ska ha på fötterna på Nora när jag bär henne. Hon håller på att lära sig gå, men kan inte än och troligen sitter hon också i sjalen hela promenaden. Affärens tossor finns inte upp i hennes storlek. Men skor, jag är rädd att hon tappar dem? Och det känns lite klumpigt? VAD har ni på fötterna såhär års? (Eller andra årstider med, för den delen.)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tossor :wink: Tror att det är Stream som har sytt de jag har :hmm: Iaf hade jag det innan hon skulle ner och gå hela tiden. Nu har vi skor på.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Vi har mockasiner på Ellen. Dock går hon ju inte än. Men det funkar bra. När det var kallare hade vi fårskinnstossor.
Användarens profilbild
Av Jolin
Tossor, mockasiner, raggsockar eller fårskinstofflor. De tre sista borde väl finnas i rätt storlek :)
Användarens profilbild
Av noranora
Hm, ja, jag har mockasiner på henne nu. Men jag är rädd att det blir lite kallt de dagar det är kallare ute. Fårskinnsgrejer har jag också, men de bara trillar av.
Användarens profilbild
Av Jolin
jag har tofflor med kardbotte som man spänner ganska tajt. då ramlar de inte av.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?