Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
trikåsjalen som införskaffades i höstas. Jag har sen jag hittade hit förstått att denna trikåsjal verkligen inte är den bästa man kan ha, inte heller är det en rolig färg. Men; Arvid trivs så bra i den, och eftersom den endast används på kvällarna (han kommer inte till ro om man inte bär honom), då sitter jag mest framför tv:n iaf och det är mer avlastande att ha honom i sjalen än att bära i armarna. Så nu bryr jag mig inte längre om att fundera på olika vävda sjalar, på dagarna har jag honom i kozyn eller i manducan som vi fick hem idag. Sover på dagen gör han helst i bugaboon. Vad det är för en sjal? En Mody-D, indigoblå :tumup:
Av Hell Cat
mari_tres skrev:Vad skulle det vara för fel på den? :hmm: Jag hade en vanlig moby och var helt nöjd :wink:

Alla sjalar som används är bra sjalar :this:
Upplevt många "rynkningar på näsan" över den 8)
Av Löv
JennyB73 skrev:
mari_tres skrev:Vad skulle det vara för fel på den? :hmm: Jag hade en vanlig moby och var helt nöjd :wink:

Alla sjalar som används är bra sjalar :this:
Upplevt många "rynkningar på näsan" över den 8)
Äh, sånt ska man strunta i. Det är väl jättebra att bebisen gillar sjalen. :heart:
Jag bär i en Tricot Slen som jag köpte billigt på Tradera i en färg jag inte skulle valt om jag köpt ny. Funkar så bra så. Edit: och vilken trikåsjal jag än valt skulle nog mina bristande knytkunskaper överskugga de flesta kvalitetsskillnader med råge.
linamh skrev:och vilken trikåsjal jag än valt skulle nog mina bristande knytkunskaper överskugga de flesta kvalitetsskillnader med råge.
Nu lät det ju som om jag tyckte att Mobyn var av sämre kvalitet... Menade jag ju inte alls!
Av puh
Vad härligt att han trivs! :loving:

Jag bar min S i en Moby, olivgrön och jag tycker fortfarande att den är toppenfin och bra! Sen att det är den enda trikåsjalen jag ägt det är en annan sak. Vet inte om jag känner ett jättebehov av en till trikåsjal om det blir ett syskon :hmm:

Dessutom tycker jag att det är ett fantastiskt bra pris :tumup:

Fast en WBS kanske skulle kunna tränga sig in och ta något pass ;)
Vadå dålig sjal? Min första sjal var en grön Moby som vi älskade hela familjen :heart: Att den sen visade sig vara inkörsporten till sjalträsket var ju inte Mobyns fel...
Användarens profilbild
Av Alven
linamh skrev:Fast jag förstår vad du menar. Man känner sig lite annorlunda även när man köper vävd sjal och inte väljer Didymos eller Ellevill Zara.
Det där går i vågor. Jag som hängt här ett tag (4½ år blir det väl?) vet att ibland är det storken som är populärast, ibland gåsen, och ibland easycare. Allt annat är då skit enligt de flesta. :lol: Jag håller dock fast vid mina favoriter när det gäller långsjalarna (didy, hoppe och gås) men det måste vara just MINA exemplar, inga andra duger!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?