Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mewe
Som frågan i rubriken lyder - när kan man börja bära med barnets ben utanför sjalen/selen? Har ringsjal där jag bar äldsta sonen japanskt och har även en beco 4th men jag minns inte hur gammal han var när jag började bära japanskt.
anna m skrev:Jag bar med benen utanför i trikåsjal från början.
Samma här. Lillebror fick börja åka Beco när han kunde böja benen över kanten så att han slapp sitta med benen rakt ut i spagat.
mewe skrev:Som frågan i rubriken lyder - när kan man börja bära med barnets ben utanför sjalen/selen? Har ringsjal där jag bar äldsta sonen japanskt och har även en beco 4th men jag minns inte hur gammal han var när jag började bära japanskt.
Med ringsjal har jag burit i grodposition i alla fall de första månaderna. Sen är det lite lurigt med ringsjal tycker jag, med liten bebis funkar det bra, och med större bebis (från kanske 8-9 månader). Jag tycker att ringsjalen kom allra bäst till sin rätt från ettårsåldern, med barn som går och vill komma upp och ner mycket.

I Beco 4th får du nog kolla av benlängden i förhållande till sittytan, dvs längd från knäveck till knävecka skall vara ung samma som bredden på sittdelen.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?