Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Hur har ni era MT-s när dom inte används? En sjal kan man ju fläta men en mt? :hmm: Ihopknölad ser den ju inte så rolig ut & banden är ju inte så roliga att vika ihop fint varje gång... Förslag??
Användarens profilbild
Av jazoo
Bra fråga - jag undrar också! :D
Av sjaltokan
Jag gjorde en ögla av axelbanden och hängde upp den på en krok över en dörr.
Användarens profilbild
Av telistant
Pyssliga jag dragspels-viker axelbanden så att de blir lika breda som ryggpanelen, sen rullar jag panelen och banden till en rulle ner till höftbandet. Höftbandet viker jag runt rullen och sen snor jag runt ändarna som när man sätter band runt presenter och knyter ihop.

Gick det att förstå? :hmm: om inte kan jag fixa bilder senare
Av Hell Cat
Min kozy carrier viker jag på mitten, och så viker jag en gång till så den blir kvadratformad i princip. Samlar ihop remmarna undertill och så lägger jag ner den i väskan som följde med vid inköpet. Men kozyn är ju stummare än en tunn MT förstås.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Alven skrev:Jag knölar ihop alltihop och slänger in den i sjalskåpet! :tumup:
Den metoden kör jag med, fast ner i en sjallåda!
Användarens profilbild
Av Hannah83
Jag flätar ihop axelremmarna med varandra, sedan flätar jag ihop eller knyter midjeremmarna, sen hänger jag upp den! :tumup:
Användarens profilbild
Av tofka
Har en Kozy med ficka, och jag har just kommit på att jag kan vränga fickan över hela MT:n. Resultatet blir en liten blommig kudde :tumup: Men vill man ha banden släta är det kanske ingen bra idé...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?