Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Hur gör ni när ni fått hem er nya sjal? Börjar bära direkt eller tvätta, stryka, fläta eller??...

Jag fick hem min nya älskling idag och den känns sträv, men det blir inte aktuellet med bärande än på ett par månader... :cry:
Av Jinxan
Jag provbär i mina, sen åker de i maskinen och när de är nästan torra så stryker jag dem. När de är torra börjar jag fläta och fläta och bära och bära ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:Jag provbär i mina, sen åker de i maskinen och när de är nästan torra så stryker jag dem. När de är torra börjar jag fläta och fläta och bära och bära ;)
:iagree: fast här är det handtvätt som gäller, inte maskintvätt :lol:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:Jag provbär i mina, sen åker de i maskinen och när de är nästan torra så stryker jag dem. När de är torra börjar jag fläta och fläta och bära och bära ;)
:iagree: fast här är det handtvätt som gäller, inte maskintvätt :lol:
Det kommer nog bli så i fortsättningen för mig..
Av Löv
De blir ju mjuka av bärande också! Så bär på bara! :nono: Och fläta och stryk. Jag hatar att stryka men måste erkänna att det blir stor skillnad på sjalarna när man stryker. :styka:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
lena_l skrev:De blir ju mjuka av bärande också! Så bär på bara! :nono: Och fläta och stryk. Jag hatar att stryka men måste erkänna att det blir stor skillnad på sjalarna när man stryker. :styka:
:cry: inte bära, foglossning... :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:
lena_l skrev:De blir ju mjuka av bärande också! Så bär på bara! :nono: Och fläta och stryk. Jag hatar att stryka men måste erkänna att det blir stor skillnad på sjalarna när man stryker. :styka:
Man kan ju låna ut till andra som bär :twisted: :wink:
Av Löv
Be-Linda skrev:
:klappar: Usch, stackare!! Det är inte roligt... Vet dessvärre alltför väl hur det känns. Dumma, dumma fogar! :evil:
Av Löv
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:
Mari_tres, du är så hjälpsam! :app: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:
Precis vad jag har gjort! Lava, Kisel och WBS Cybele är alla ute på uppdrag! :twisted:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?