Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Äntligen sol och lite varmare :D (finns det ingen ännu gladare smiley?!). Äntligen kan sådana som jag, som tyckt att det känts för knörvligt med lager av tröjor, jackor, overaller, bära ute igen. Synd bara att Didymos först nu släppt ett par Indiosar i lite roligare färger, nu bär jag ju för lite för att motivera nya sjalköp. Men Scilla och Primula :love: , dregel, dregel.

Någon mer som har vårkänslor? Bästa fira-att-det-äntligen-är-vår-sjalen - om man får drömma? Jag säger Scilla.
Användarens profilbild
Av mari_tres
:hoppa: :jippiii: :confettismiley:

Skulle nog säga att jag har en nyförälskelse i Simon :heart: Härligt vårgrön och färgig :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev::hoppa: :jippiii: :confettismiley:

Skulle nog säga att jag har en nyförälskelse i Simon :heart: Härligt vårgrön och färgig :loving:
Du kanske inte ska sälja honom trots allt? Eller bara halva? :lol: :twisted:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Be-Linda skrev:

:floet2: jag plockade faktist bort honom ur annonsen igår :hide:

En Simonringis har jag haft en gång redan, det är långsjal eller inget som gäller med honom :mrgreen: Till ringsjalar föredrara jag Indio eller bära barn-sjalar :lol:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:
Be-Linda skrev:

:floet2: jag plockade faktist bort honom ur annonsen igår :hide:

En Simonringis har jag haft en gång redan, det är långsjal eller inget som gäller med honom :mrgreen: Till ringsjalar föredrara jag Indio eller bära barn-sjalar :lol:
Ja ja, försöka duger! :wink:

Ha nu en underbar vår med Simon! :solsken:
Användarens profilbild
Av hcvc
Försök inte smita nu Be-Linda :nono: - vad vill du ha för vårsjal? (Förutom en halv Simon då)
Användarens profilbild
Av Be-Linda
hcvc skrev:Försök inte smita nu Be-Linda :nono: - vad vill du ha för vårsjal? (Förutom en halv Simon då)
Har idag fått hem en splitter ny Jade deli! :vågen: :heart: Det är väl kanske inte en "vårsjal" men det är vår, och det är den jag har längtat efter! :D

Tyvärr blir det inget bärande under våren eftersom magen och foglossningen tar emot.. :evil:
Användarens profilbild
Av hcvc
Be-Linda skrev:Har idag fått hem en splitter ny Jade deli! :vågen: :heart: Det är väl kanske inte en "vårsjal" men det är vår, och det är den jag har längtat efter! :D

Tyvärr blir det inget bärande under våren eftersom magen och foglossningen tar emot.. :evil:
Åh så fint!!! Perfekt vävd sjal för en ytte-pytte, om den är mjuk som en Zara. Jag tänkte inte att det måste vara en så vårig sjal, bara att man blir glad av vår och glad av en ny sjal :lol: .
Jag har helt oväntat köpt en Scilla aldeles nyss :eld: . Så kan det gå. Man får syn på något en dag och efter att sedan ha råkat få se ytterligare några bilder genom Mari_tres (jag vet inte om jag ska säga tack eller fan också...) livsfarliga länkar och efter att ha resonerat några varv med sig själv, enligt en logik som få andra än Sjalbarnare kan förstå känns det helt självklart. (Ni vet - får jag inga fler barn är ju det här sista chansen och får jag fler är det en bra investering och dessutom limited så den finns ju inte sedan och jag har ju lite födelsedagspengar kvar...) Fast jag undrar om jag råkade skriva fel mailadress, för jag har inte fått någon bekräftelse - men pengarna är dragna. Ni som har beställt direkt från Didymos - hur lång tid brukar det ta innan sjalen kommer?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
hcvc skrev:
Be-Linda skrev:Har idag fått hem en splitter ny Jade deli! :vågen: :heart: Det är väl kanske inte en "vårsjal" men det är vår, och det är den jag har längtat efter! :D

Åh så fint!!! Perfekt vävd sjal för en ytte-pytte, om den är mjuk som en Zara. Jag tänkte inte att det måste vara en så vårig sjal, bara att man blir glad av vår och glad av en ny sjal :lol: .
Jag har helt oväntat köpt en Scilla aldeles nyss :eld: . Så kan det gå. Man får syn på något en dag och efter att sedan ha råkat få se ytterligare några bilder genom Mari_tres (jag vet inte om jag ska säga tack eller fan också...) livsfarliga länkar och efter att ha resonerat några varv med sig själv, enligt en logik som få andra än Sjalbarnare kan förstå känns det helt självklart. (Ni vet - får jag inga fler barn är ju det här sista chansen och får jag fler är det en bra investering och dessutom limited så den finns ju inte sedan och jag har ju lite födelsedagspengar kvar...) Fast jag undrar om jag råkade skriva fel mailadress, för jag har inte fått någon bekräftelse - men pengarna är dragna. Ni som har beställt direkt från Didymos - hur lång tid brukar det ta innan sjalen kommer?

Hoppas den kommer snart och hamnar rätt :roll:

Nyfiken på livebild! Den är verkligen fin! :heart:
Användarens profilbild
Av hcvc
Dorislina skrev:Jag måste nog också säga Scilla och turligt nog är den på väg från Tyskland just nu. :vågen:
Tjoho!!! Ska du också ha en Scilla! De hade skickat den i fredags, så jag väntar med spänning. Kanske imorgon? Jag bär ju sisådär tio minuter om dagen, så den blir nog ingången fort :lol: . Men vad gör man när man ser något vackert? De där bilderna på den, på den ryska (?) sjalsidan Mari_tres hade lagt upp länk till :love: . Var tvungen...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?