Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I söndags tryckte jag på "köp-knappen" och idag kom avin!!! :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen:

Men, jag kan inte hämta förrän imorgon! :evil: :eld: :angry: :notworking:

Vill ju bara mysa med den hela kvällen, min nya Ellevill! :love: :heart: :love: :heart: :love: :heart: :love:
Senast redigerad av Be-Linda den lör apr 04, 2009 12:32, redigerad totalt 1 gånger.
Av sjaltokan
Min brevbärare vet att jag är hemma på dagarna så han har börjat ta med paketen och ringer på..

Det är service det.. :heart:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
thowida skrev:Min brevbärare vet att jag är hemma på dagarna så han har börjat ta med paketen och ringer på..

Det är service det.. :heart:
Synd att han inte hinner till Haninge om dagarna också! :evil: :Hahaa:
NU fick jag äntligen låna datorn!

Nu har den fina landat: Jag beställde i söndags, igår kom avin och idag har jag den underbara skönheten hemma i fläta! :heart:

I sitt förvaringstyg:
Bild

En Jade Deli 4,7m!!! :vågen:
Bild

I fläta:
Bild

Vill börja bära nu!!!! :app:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
katha skrev:Jag har hört att dom blir mjukare och gossigare än Zara... Grattis! :love: :vågen:
Jag hoppas det! Just nu är den ganska sträv och inte kan jag bära nu heller... :evil: :loving:
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:Knyta upp en kortis bara så att ni hinner ta kort och sedan ner igen?
Ska se om han går med på det... Har inte burit på ett tag nu. :roll: :oops: :D
Användarens profilbild
Av Be-Linda
mari_tres skrev:Knyta upp en kortis bara så att ni hinner ta kort och sedan ner igen?
Nu så... lite slarvigt uppknuten ovanför min jättemage... :Hahaa:

I skugga:
Bild

I solsken:
Bild
Åh vad vacker den är! Har inte alls fastnat för den på "försäljningsbilderna" men den är jättefin på er! Och vad mysigt med en liten en ovanpå jättemagen :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?