Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Är man helt knäpp om man köper en helt ny sjal när minsta barnet är över 2 år och bärs väldigt sporadiskt?

Blev störtförälskad i en sjal i lördags :roll: och sedan dess har :twisted: varit mig i hälarna. Självklart visade det sig att just denna sjal gick att få till ett väldigt bra pris just nu... :app:

Hur ska jag förklara detta för sambon nu då :hide: åberopa tillfällig sinnesförvirring kanske? Börja planera ett tredje barn?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Maddemoa skrev:
Hur ska jag förklara detta för sambon nu då :hide: åberopa tillfällig sinnesförvirring kanske? Börja planera ett tredje barn?
Både och kanske? :lol: Är också nyfiken på vad det blev!
Användarens profilbild
Av thanisa
Klart du inte är galen. Jag funderar ju på sjalar och då är min minsta snart 3. Senaste sjalen jag köpte var i höstas och barnet var en bra bit över 2 år. Tycker det känns så jobbigt att det finns så många fina sjalar som jag skulle vilja prova, men jag tror inte jag vill ha ett tredje barn. Maken vill inte det, men hade boendet och tillgångarna varit annorlunda så hade han nog kunnat tänka sig en trea. :roll:
Av sjaltokan
Dorislina skrev:Förlåt! :oops: Men :vågen: :lol: Visst är den helt underbar. :loving: Tack för senast förresten, det var mycket trevligt. Johan undrade när vi skulle träffas nästa gång. :app: 8)
Det är väl mig ni ska skylla på..

:twisted: (moooaaaahhhh) :app:
Användarens profilbild
Av Alven
Vad bra, en Zara i min närhet. Kanske en träff i Ronneby igen snart så så jag kan känna på den? Kan vi ta det i höst när jag har en ny bebis att prova med? (Vill ha Zara men inte EV för jag gillar lite smalare sjalar. Hoppas på bättre beg-priser på 60-centimetarna om ett tag).
Av sjaltokan
Alven skrev:Vad bra, en Zara i min närhet. Kanske en träff i Ronneby igen snart så så jag kan känna på den? Kan vi ta det i höst när jag har en ny bebis att prova med? (Vill ha Zara men inte EV för jag gillar lite smalare sjalar. Hoppas på bättre beg-priser på 60-centimetarna om ett tag).
tror tyvärr inte 60 cm zarorna kommer bli så billiga eftersom de finns så få.. :rodna:
Användarens profilbild
Av Alven
thowida skrev:
Alven skrev:Vad bra, en Zara i min närhet. Kanske en träff i Ronneby igen snart så så jag kan känna på den? Kan vi ta det i höst när jag har en ny bebis att prova med? (Vill ha Zara men inte EV för jag gillar lite smalare sjalar. Hoppas på bättre beg-priser på 60-centimetarna om ett tag).
tror tyvärr inte 60 cm zarorna kommer bli så billiga eftersom de finns så få.. :rodna:
Jaja, jag får väl nöja mig med didy då! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av hcvc
thowida skrev:tror tyvärr inte 60 cm zarorna kommer bli så billiga eftersom de finns så få.. :rodna:
Är det helt slut med Zara 60 cm nu :shock: ? Jade, Yonder och allt vad de heter - är de alla 70 cm?
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ja, en Ronnebyträff låter roligt.
Vi kommer troligen att vara i Karlskrona Någon vecka i sommar också.
Av sjaltokan
Dorislina skrev:
hcvc skrev:
thowida skrev:tror tyvärr inte 60 cm zarorna kommer bli så billiga eftersom de finns så få.. :rodna:
Är det helt slut med Zara 60 cm nu :shock: ? Jade, Yonder och allt vad de heter - är de alla 70 cm?
Som jag förstår det är det bara original som kommer vara 60 cm de övriga kommer vara 70cm.
Så har jag också förstått det.
Användarens profilbild
Av hcvc
Vad jättesynd det där med bredden! Men bra att veta - då kan jag ju inte sälja min Candy, utan får spara den tills jag vet om det blir ett barn till eller ej. Hade annars tänkt testa någon annan färg vid ett ev ytterligare barn och räknade kallt med att det skulle finnas gott om färdig-ingångna på andrahandsmarknaden då och kanske även i nya färger. Vill folk inte ha smala sjalar eller :hmm: ?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?