Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Men hörrni, om den är inköpt till en nyfödd våren -07 och bebisen nu till ägarens besvikelse växt ur den nu, tror ni att den går att bära i tills barnet är 1,5 år eller så, 2 år rentav? :fnissa:
Användarens profilbild
Av emelie
Jemmah skrev:Men hörrni, om den är inköpt till en nyfödd våren -07 och bebisen nu till ägarens besvikelse växt ur den nu, tror ni att den går att bära i tills barnet är 1,5 år eller så, 2 år rentav? :fnissa:
Ja, det tror jag. Sittytan ser bred och bekväm ut för en 2åring. Slå till! :tumsup: :whut: :Hahaa:

Britney Spears hade en sån. Det ska finnas paparazzibilder på henne när hon bär sin son i den. *aj*
Av linamh
Helma skrev:Oh no är den till försäljning igen. :roll: Den är väl fin.
Är det samma som låg ute när jag letade sjal i december? Kanske läge att sänka priset i så fall.
Användarens profilbild
Av telistant
Den där har hon nog försökt sälja minst ett år eller så, den låg ute när vi köpte vår Baby Björn
HAKLAPP (lek och ät förkläde) för ca ett år sedan, undra varför det går så trögt, ingen modemedveten i det här landet? :mrgreen:
Av corona
emelie skrev:
Jemmah skrev:Men hörrni, om den är inköpt till en nyfödd våren -07 och bebisen nu till ägarens besvikelse växt ur den nu, tror ni att den går att bära i tills barnet är 1,5 år eller så, 2 år rentav? :fnissa:
Ja, det tror jag. Sittytan ser bred och bekväm ut för en 2åring. Slå till! :tumsup: :whut: :Hahaa:

Britney Spears hade en sån. Det ska finnas paparazzibilder på henne när hon bär sin son i den. *aj*
Sittyta hit och sittyta dit :roll:

Vem orkar tänka på sånt?? Det är ju Gucci för tusan... och en likadan sele som Brittan haft :iihhh: :respekttilldig:

:wink:
Av tumbler
:hide: Jag förstår inte rigtigt. Vad är det som ni reagerar mest på? Har jag missat något? Den ser väl varken ut att vara värre eller bättre än en BB-sele?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?