Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Måste bara få dela med mig! Under senaste halvåret har tre av mina bekanta skaffat sig en Beco Butterfly efter att ha provat våran. Senast idag berättade en av dem att hon fått demonstrera sin på Barnens Hus i Skellefteå för en nyfiken mamma. Den andra mamman hade sagt att hon haft en babybjörn men inte alls gillade den och VAD var det där för sele som såg så fin ut :app:

Det känns jättebra eftersom sjalar och ergonomiska selar i stort sett inte funnits på vår lilla ort tidigare!
Användarens profilbild
Av visslan
Synd att de gått upp så mycket i pris på sistone. De nya modellerna är verkligen fina, särskilt de med ekologiskt tyg. Jag vill ha en till!
Användarens profilbild
Av MilanE
visslan skrev:Synd att de gått upp så mycket i pris på sistone. De nya modellerna är verkligen fina, särskilt de med ekologiskt tyg. Jag vill ha en till!
Jag vill också ha en till!!
Användarens profilbild
Av visslan
MilanE skrev:
visslan skrev:Synd att de gått upp så mycket i pris på sistone. De nya modellerna är verkligen fina, särskilt de med ekologiskt tyg. Jag vill ha en till!
Jag vill också ha en till!!
Kanske man kan unna sig en om man får tillbaka på skatten! :)
Användarens profilbild
Av zink
Heja norra Västerbotten, därtill inlandet! :vågen: Inte helt lättarbetad terrän där inte.

En kompis som inte helt tände på trikån hon lånade av oss ifjol har nu skaffat en beco på TinyTots rea för att testa på snart 1-åringen som bärs mkt i famnen om kvällarna. Håller tummarna. Annars kommer den ut till försäljning här efts det var det som fick henne att våga köpet ;-) Att jag skulle kunna sälja den vidare annars.
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag köpte en Beco butterfly till syrran på tiny tots rea. Hon verkar ha kommit igång att använda den nu och idag berättade hon att 3 kompisar i hennes mammagrupp köpt egna efter att ha provat hennes :vågen: Det blir väl så när bebisarna är runt 8 månader och det blir ohållbart med BB... det är då man ska slå till :mrgreen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?