Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
För vissas skull har jag varit snäll och lagt till en varning i rubriken så att de inte går in här av misstag. :wink:

Kanske inte borde visa bilder men didymos har två stycken nya sidenindio just nu. En för de som gillar blått och en för de som gillar rött. :D Jag tror bestämt att det är bra att jag inte bär så mycket nuförtiden så jag kan inte motivera köp av nya sjalar.
Bild
Indio chinablau
Bild
Indio apricot/rubin
Användarens profilbild
Av thanisa
thowida skrev::app:
Fortfarande nöjd.. 8)
Skönt det, jag tror inte du behöver utöka din garderob något. Men tänk om man skulle färga den blåvita röd så att man får en röd-lila sjal eller om man färgar den lila och får en lila, mer blålila sjal istället. :D
Av sjaltokan
thanisa skrev:
thowida skrev: :app:
Fortfarande nöjd.. 8)
Skönt det, jag tror inte du behöver utöka din garderob något. Men tänk om man skulle färga den blåvita röd så att man får en röd-lila sjal eller om man färgar den lila och får en lila, mer blålila sjal istället. :D
Now we talking.. :siishah: :rodna:
Röd lila lät ju läckert.. :tumup:
Hoppas någon känner sig manad att testa.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
De var fina, tycker att det är mer liv i de tvåfärgade än de enfärgade. Men jag klarar mig nog jag med :lol:
Säg till då det kommer en Rosalie i en annan färg!
Användarens profilbild
Av zero.sara
thowida skrev:
thanisa skrev:
Fortfarande nöjd.. 8)
Jovisst, om det var något mer sjalbarn på g så skulle jag kunna tänka mig det :mrgreen:
Av eamane
thowida skrev:
thanisa skrev:
Fortfarande nöjd.. 8)
Hade jag pengarna så :love:
Användarens profilbild
Av Isanna
Frestar inte, skönt. Pustar ut.
Användarens profilbild
Av Eld77
Haha, det var *VARNING* som först fångade min uppmärksamhet. :lol:

Jag vill ha den röda, ja tack! :love:
Av sjaltokan
thowida skrev:
thanisa skrev:
Fortfarande nöjd.. 8)
Jag har köpt en bomullsindio i samma färgställning som den blå, den ska få åka i rött när den kommer hit.. :tumup:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Inte mina färger. Vilken tur. För just nu KAN jag verkligen inte motivera nya sjalar eftersom jag nästan inte bär alls annat än i ringsjalen ibland.
Användarens profilbild
Av Kattuggla
:love: båda två faktiskt

Jag har aldrig klämt på någon sidenindio. Någon som kan berätta hur underbar den är?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?