Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
:oops: :oops: :oops:

Råkade trycka på köp så nu blir det ett nytt bärdon här hemma. Igen...

Känner att den när kajak-samlings-historien blir mer och mer relevant för mig. http://www.orust-kajak.se/samling.html

Det värsta är att jag nu har köpt mig en SELE. Mannen håller inte så noga reda på sjalarna, men en sele sticker liksom ut... Hur ska jag förklara detta?

Är det ok att jag skyller på sjalbarns-maffian? Att det är ni som påverkar mig och att jag själv är absolut oskyldig till detta inköp? :hide: :mrgreen:
Av Löv
Disavi skrev:Fast.. Du kän väl säga att de e lite jobbigt om du bara ska in å handla lite fort.. Så de ska gå snabbt.. Men även markera att de e skönare me sjal.. Så gjorde ja. :lol:
:notes: Just det, snabbare med sele. Problemet är att vi sålde manducan för att vi inte gillade den utan bara använde sjal. Men det var flera veckor sedan, han har säkert glömt det nu... :roll:

Hoppas din zara kommer fram i morgon, jag blev lite nervös att den inte kom i fredags... Skriv gärna pm och berätta!
Användarens profilbild
Av disavi
lena_l skrev:
Disavi skrev:Fast.. Du kän väl säga att de e lite jobbigt om du bara ska in å handla lite fort.. Så de ska gå snabbt.. Men även markera att de e skönare me sjal.. Så gjorde ja. :lol:
:notes: Just det, snabbare med sele. Problemet är att vi sålde manducan för att vi inte gillade den utan bara använde sjal. Men det var flera veckor sedan, han har säkert glömt det nu... :roll:

Hoppas din zara kommer fram i morgon, jag blev lite nervös att den inte kom i fredags... Skriv gärna pm och berätta!
Ja har sålt våran manduca för att den inte passade oss.. Använder annan sele..
Va e de för sele ni har köpt?

Ja blev inte nervös när den inte kom i fredags.. Ja hoppas oxå Zara kommer imån. Ja har redan köpt färg.. :lol:
De e lite typiskt mig.. De blev precis så här förra gången ja bytte..
Användarens profilbild
Av mari_tres
Du kan få skylla på mig om du vill, det är det redan så många som gör :lol: :wink:

Vad blev det för nåt då?
Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag gissar att det blev en beco från tiny tots?! :D Tänk hur mycket pengar ni sparat eftersom de var så mycket nedsatta i pris! Vilken blev det?
Av Löv
He, he, jag skyller alltså på mari_tres. :notes:

Och helt rätt Jemmah, en BECO blev det! En sara! Det fanns inte många kvar på rean men detta är ju en av de färger jag gillar bäst så jag känner mig nöjd. :tumup:

Ska bära länge till... :notes: Jo, faktiskt är det ju bra med en sele. Till sommaren. Och maken sa bara "jaha" och såg lite överseende ut. Det är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag. :rodna:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:He, he, jag skyller alltså på mari_tres. :notes:

Och helt rätt Jemmah, en BECO blev det! En sara! Det fanns inte många kvar på rean men detta är ju en av de färger jag gillar bäst så jag känner mig nöjd. :tumup:

Ska bära länge till... :notes: Jo, faktiskt är det ju bra med en sele. Till sommaren. Och maken sa bara "jaha" och såg lite överseende ut. Det är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag. :rodna:
Ja just det ja, det är ju kvinnodag idag! Då kanske jag skulle passa på att beställa nåt jag med :app:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Ja just det ja, det är ju kvinnodag idag! Då kanske jag skulle passa på att beställa nåt jag med :app:
Oh jag med jag med!! *letar*
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Ja just det ja, det är ju kvinnodag idag! Då kanske jag skulle passa på att beställa nåt jag med :app:
Oh jag med jag med!! *letar*
:notes: :jippiii:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?