Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

När vi hjälpte en kompis att flytta i höstas var jag med som enda tjej och bar Emil i trikåsjalen. Fick då höra att jag var en en sån där modern mamma :lol:
(alla andra tjejer var hemma och passade barn)
Med Emil på magen hade jag ju båda händerna fria och kunde bära lika mycket som killarna, inga problem att hjälpa till då :tumsup:
Heja :vågen:
Användarens profilbild
Av Fine
Det är ju det som är så toppenbra, man fixar liksom allt med barnet på ryggen: städa, skotta snö, kånka aptunga pelletssäckar, tvätta bilen. Allt! :vågen:
legenden29 skrev:(Fast då får man hoppas att det finns en modern pappa med i bilden som står med maten klar, tvätten manglad o struken o med nystädat hem när mamma gjort sina moderna grejer....)

En hyffsat modern pappa finns det ial, det är han som lagar maten och jag har inte städat hemmet på tre månader (han är pappaledig) :)
Tummen upp för den pappan! Min gamle far lagade mat han med, men tvättmaskinen rörde han inte o när han städade så missade han lätt hörnen.... Men han var modern redan på 70-talet! Å min karl är bättre på det mesta här i hemmet, jämfört med mig!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?