Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Clementin
Bröt vänsterarmen för snart två veckor sedan och hittills har det blivit att jag antingen har burit i famnen eller så har min man knutit upp lilltjejen på mig, men han börjar tröttna på att hjälpa mig hela tiden och jag vill gärna vara någorlunda självständig. Några tips på hur man kan bära med bruten arm? Jag har lite mer än tre veckor kvar med gips och vill inte behöva vänta så länge.
Användarens profilbild
Av Droppen
Har du ringsjal eller sele?
Borde vara lättare att få till än långsjal.

Hoppas armen snabbt blir bra!
Användarens profilbild
Av Sterna
Jag bröt handleden i slutet av december och bar mycket med ringsjal under tiden jag hade gips och två veckor efteråt.
Tyvärr så överansträngde jag handleden pga bärandet så nu har jag ett handledsskydd med skena som jag ska använda när jag bär för att inte överbelasta.
Av Clementin
Oj... Jag hoppas att jag inte överanstränger mig. Men läkaren sa att det var helt ok att bära?

Ringsjal låter bra. Sydde ett docktäcke av min gamla när stora slutade bäras i den, så det betyder att jag får köpa en ny. :vågen: :wink:
Av Jinxan
Clementin skrev:Oj... Jag hoppas att jag inte överanstränger mig. Men läkaren sa att det var helt ok att bära?

Ringsjal låter bra. Sydde ett docktäcke av min gamla när stora slutade bäras i den, så det betyder att jag får köpa en ny. :vågen: :wink:
Ja vilken tur! :vågen:
Användarens profilbild
Av Zai
JinxLinda skrev:
Clementin skrev:Oj... Jag hoppas att jag inte överanstränger mig. Men läkaren sa att det var helt ok att bära?

Ja vilken tur! :vågen:
Lyllo :iagree:
Av Christer Romson Lande
Zai skrev:
JinxLinda skrev:
Clementin skrev:Ringsjal låter bra. Sydde ett docktäcke av min gamla när stora slutade bäras i den, så det betyder att jag får köpa en ny. :vågen:
Ja vilken tur!
Lyllo
Om ni också vill behöva köpa nytt så kan jag komma hem och bryta armen på er! (På Sjalbarn ställer vi ju alltid upp för varandra). :wink:
Användarens profilbild
Av Zai
Christer Romson Lande skrev:
Zai skrev:
JinxLinda skrev:
Clementin skrev:Ringsjal låter bra. Sydde ett docktäcke av min gamla när stora slutade bäras i den, så det betyder att jag får köpa en ny. :vågen:
Ja vilken tur!
Lyllo
Om ni också vill behöva köpa nytt så kan jag komma hem och bryta armen på er! (På Sjalbarn ställer vi ju alltid upp för varandra). :wink:
Nehe du, så nära är vi inte. Jag är helt och fullt trogen min sambo så är det nån som ska bryta min arm så är det han!
Användarens profilbild
Av Måsen
Jag bröt handleden när Julia var knappt ett år och det blev inget sjalande alls under tiden armen var gipsad. Jag minns de där veckorna med fasa eftersom Julia inte hade börjat gå ännu och jag hade svårt att lyfta henne, det var helt enkelt svårt att komma ut. Hade jag bara haft en ringsjal så hade livet nog varit lättare.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag bröt inte armen utan fick en spricka i skulderblader istället. Bar inget under så länge det gjorde ont (man gipsar inte skulderblad) och sen bar jag som vanligt.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?