Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag har sålt två bärdon denna veckan och inser att vi nu bara har ninon och zaran kvar :shock: (katja och storken är korta och används mest av maken och till kojbyggen av barnen).

Detta duger inte alls :this: , det blir ju alldeles för lite att bara ha två bäralternativ, och tänk om båda behöver tvättas samtidigt. :siishah: Zaran och jag är dessutom inte helt överens med varandra. Så i praktiken är det bara nino som gäller, om man ska vara på den säkra sidan. Men mannen tycker att nino är hans eftersom den har så maskulina symboler på sig :Hahaa: (kallas allmänt snoppsjalen här hemma, jag har försökt förklara att det är en kvinna med ett barn men det går inte hem). Så i någon mening har jag nästa inga sjalar. Faktiskt!! 8)

Nu måste jag alltså köpa nya bärdon, ett eller flera. Borde man ha en sele kanske? :hmm: Men varför, vi sålde ju manducan som vi använt typ fem gånger. :roll: Både mannen och jag älskar att bära med sjal.

Så vad ska jag då köpa? Wellen - aqua eller silver? Didy ellips? Eller en av de nya zarorna? :hmm: Något annat som jag inte tänkt på?

Vilka lyxproblem jag har!! :app:
Av sjaltokan
:app:

Någon annan sele kanske passar er bättre??

:this: Och kom ihåg minst lika många sjalar som veckans dagar.. :hide:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Bruna Wellen kanske :wink:
Och så kan jag nog rekomendera Neobulle-sjalarna, fast jag inte ens har provburit i en än 8)
Av Löv
thowida skrev::app:

Någon annan sele kanske passar er bättre?? :
Nja... Kanske. Men varför chansa? :wink:
thowida skrev::this: Och kom ihåg minst lika många sjalar som veckans dagar.. :hide:
Just det, en viktig regel. Det är bra att du påminner mig. :notes: Jag är ju på väg helt åt fel håll nu. Skärpning, skärpning! :duh:
Av Löv
mari_tres skrev:Bruna Wellen kanske :wink:
Och så kan jag nog rekomendera Neobulle-sjalarna, fast jag inte ens har provburit i en än 8)
Och var kan man hitta en brun wellen då? :hmm: Har aldrig sett den förrän jag såg din på bild. Och jag tycker ändå jag hängt på de flesta didysidor. Måste ut och leta igen...

Neobulle....Hm... Kanske vore något! :roll:

Å, det här är sååå roligt!!! :app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Girasol har fina sjalar och Katiwrap och..... :twisted:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Och var kan man hitta en brun wellen då? :hmm: Har aldrig sett den förrän jag såg din på bild. Och jag tycker ändå jag hängt på de flesta didysidor. Måste ut och leta igen...

Testa att annonsera efter en, så fick jag napp iallafall :lol: fast den sålde jag då jag fick köpa en längre. Jag hade ett tag två stycken här hemma samtidigt 8)
Användarens profilbild
Av sanna73
Klart du måste ha en sjal till (minst :wink: ).
Köp en ellips och så gillar du inte den och säljer den billigt till mig (jag vill ha en ellips choco :love: )
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Testa att annonsera efter en, så fick jag napp iallafall :lol: fast den sålde jag då jag fick köpa en längre. Jag hade ett tag två stycken här hemma samtidigt 8)
Jag har haft en önskas-köpa-wellen-annons länge (tja, sedan i måndags och dessutom en omgång innan jul också) utan att få något napp. Har ändrat lite i annonsen idag, men det verkar riktigt svårt... Så kanske blir det en ny sjal trots allt... Det hade varit roligare att hitta en begagnad - då räcker ju pengarna till två istället!! :mrgreen:
Av Löv
sanna73 skrev:Klart du måste ha en sjal till (minst :wink: ).
Köp en ellips och så gillar du inte den och säljer den billigt till mig (jag vill ha en ellips choco :love: )

Absolut, det låter som en bra idé! Köpa dyr sjal och sälj till Sanna73 billigt. :notes:

Jag säger inte nej till en ellips choco. Eller en svart. Eller kanske till och med en grön-turkos-aktig. Så jättekräsen är jag väl inte? :app:
Användarens profilbild
Av mari_tres
*note to self* Det är farligt att gå in på thanisas länkar :notes:

Den såg ut som en Leo i tyget tyckte jag :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
mari_tres skrev: Den såg ut som en Leo i tyget tyckte jag :hmm:
:iagree: och en easy turkos i färgen :lol:
Av Jinxan
mari_tres skrev:*note to self* Det är farligt att gå in på thanisas länkar :notes:

Den såg ut som en Leo i tyget tyckte jag :hmm:
Fanns endel fina, fast jag störde mig väldigt på att det fanns maxi och standarlängd, men jag hittade ingen info om HUR lång maxi och standardlängden är :roll:
Edit: tittade man på sidan i orginalspråk så står det att maxi är 5,2 och standard verkar vara 4,6

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?