Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blackbabe
Jag har en familj i min närhet vars barn kom lite tidigt och nu vill de ha hjälp med lämpligt bärredskap och vad som fungerar för prematurer har jag ingen koll på. Bäbisen väger strax under 2 kg om det är till någon hjälp. Spontant känns trikåsjal lämplig och att man har bäbisen i vagga, eller funkar vanlig grodposistion när de är så små?
Av anna m
Blackbabe skrev:Jag har en familj i min närhet vars barn kom lite tidigt och nu vill de ha hjälp med lämpligt bärredskap och vad som fungerar för prematurer har jag ingen koll på. Bäbisen väger strax under 2 kg om det är till någon hjälp. Spontant känns trikåsjal lämplig och att man har bäbisen i vagga, eller funkar vanlig grodposistion när de är så små?
Jag tror att grodposition också funkar. På vårt neo har de tubtyg till föräldrarna för att ha barnen intill sig hud mot hud. :heart: Trikåsjal är väl det bästa till nyfödingar oavsett om de är tidiga eller fullgångna.
Användarens profilbild
Av Elflin
Vi hade en Moby först till Linnea men den gick knappt att knyta för den var så klumpig. På Neo lånade de ut sino och den var mycket bättre till ett litet knyte.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?