Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Det verkar som om didymos släpper två limited edition elilpser idag. En med bomull och en med siden. Någon som funderar på en ny sjal?

http://www.didymos.de/didy.pl?ellip-seide.htm
ellips lavender med siden verkar jag inte kunna klistra in en bild på än, men den finns i länken.

och så bomullsvarianten ellips toscana
Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Toscanan kan jag leva utan men lavendeln!! :love: Tur att den var för dyr :roll:
Av Löv
Hjälp, ellips lavendel, ta bort!!!! :gomma:

Det var verkligen en sjal i min smak :love: men dessvärre inte i min prisklass.
Användarens profilbild
Av thanisa
Och jag gillar toscanan men lavander är nog för blå för mig. :hmm: Men jag är inte ute efter någon bomullssjal ska jag ha en ny så blir det en sidensjal.
Av eamane
Lavendelellipsen får mej nästan att dregla :loving: :loving: :loving:
Användarens profilbild
Av emelie
neeeeeeeeeeeej, varför öppnade jag länken!?! :gaah:

Borde inte vara tillåtet att släppa såna snyggsjalar när jag inte har barn som vill bäras i sjal längre. :nono:
Användarens profilbild
Av Kotten
Å vad fin toscanan var. Det var nog en av de finaste jag sett.

Edit: från början hade jag skrivit lavendeln, jag blandade ihop allt. Det är toscanan som jag åtrår.
Senast redigerad av Kotten den tor feb 26, 2009 08:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Borde det inte finnas en lag på att det ska finnas en varning i rubriken till sånna här inlägg? :this:
Av Tiaramoll
Vilken tur att lavender ser så bå ut, jag har annars den uppfattningen att lavender brukar vara ljus lila.

:heart: Lila :heart:
Användarens profilbild
Av binaem
MÅSTE HA! Jag som älskade min röda ellips men denna var ju ännu snyggare!!! :love: :love: :love: Men prislappen passar inte plånboken just nu :?
Av Jinxan
Mari skrev:Vilken tur att lavender ser så bå ut, jag har annars den uppfattningen att lavender brukar vara ljus lila.

Fast jag tror att den är lila och inte blå.
Aaren på deras bild hur färgen ser ut (alltså inte bärbilden) får den att se orange ut fast den är röd
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
Mari skrev:Vilken tur att lavender ser så bå ut, jag har annars den uppfattningen att lavender brukar vara ljus lila.

Aaren på deras bild hur färgen ser ut (alltså inte bärbilden) får den att se orange ut fast den är röd
sch den är nog jätteblå :lol: :Hahaa:
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:

:Hahaa: Jorå de är jätteblå :wink:
Användarens profilbild
Av thanisa
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:

:Hahaa: Jorå de är jätteblå :wink:
Den bild jag har sett på den verkade den nästan än mer djupare blå på.
Bild
Bild
Känner faktiskt inget för den elipsen. DÄremot är här en bild från ett tysk bärforum på toscana brevid den nya chokobomulls ellipsen och så den ullblandade choklad ellipsen.

Bild

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?